Η «Γαλάζια Πατρίδα», η «Πατρίδα του Ουρανού» και διάφορα άλλα κατασκευάσματα της Τουρκίας γίνονται πραγματικότητα, πλέον θα διδάσκονται στα σχολεία και θα αποτελούν ακόμη ένα διαπραγματευτικό χαρτί για την Άγκυρα.
Από το 1974 (τουλάχιστον) η Τουρκία δημιουργεί θέματα εκεί που δεν υπάρχουν, με σκοπό να τα θέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα, όποτε αυτό πραγματοποιηθεί. Θέτοντας συνεχώς νέα θέματα, διεκδικώντας συνεχώς καινούρια πράγματα, κάτι περισσότερο θα κερδίσει από το εάν έθετε μόνο ένα θέμα, όπως ισχυρίζεται ότι υπάρχει η Ελλάδα.
Το «προκλητικό αφήγημα» δεν είναι πλέον μόνο ένα πυροτέχνημα. Αποτελεί διδακτέα ύλη των Τουρκικών σχολείων, με σκοπό να γαλουχήσει την Τουρκική νεολαία με ένα παραμύθι, που όμως θα γίνει βίωμα και πόθος των μελλοντικών γενεών.
Υποτίθεται ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ Ελλάδα και Τουρκίας για να μην υπάρχουν επιθετικές αναφορές στην Ιστορία και την Γεωγραφία που διδάσκεται στα σχολεία, ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα στην άλλη χώρα. Όμως, δεν υπάρχει κάποια επιτροπή για να ελέγχει τα βιβλία, όπως υπάρχει με την Αλβανία και τα Σκόπια (την βόρεια ψευτομακεδονία).
Το αφήγημα την «Γαλάζιας Πατρίδας» που παραβιάζει κάθε έννοια Διεθνούς Δικαίου, πλέον αποτελεί ένα νέο διαπραγματευτικό χαρτί για την Άγκυρα και εντάσσεται στην κατηγορία των ζητημάτων προς παζάρεμα. Εάν η Ελλάδα θέσει το θέμα επίσημα, η Τουρκία μπορεί εύκολα να οπισθοχωρήσει και να απαρνηθεί το παράνομο και παράλογο δόγμα της «Γαλάζιας Πατρίδας» και να σταματήσει την διδασκαλία του στα σχολεία. Θα ζητήσει όμως ανταλλάγματα. Θα ζητήσει από την Ελλάδα να προβεί σε κάποια παραχώρηση, όποια κι αν είναι αυτή.
Η «Γαλάζια Πατρίδα» αποτελεί ακόμη ένα δημιούργημα της Τουρκικής φαντασίας, αποτελεί ένα ανύπαρκτο ζήτημα που παραβιάζει κατάφορα το Διεθνές Δίκαιο, που όμως η Τουρκία έφερε στο τραπέζι, μαζί με τις «γκρίζες ζώνες», μαζί με τα «αμφισβητούμενα 152 νησιά», μαζί με την «αποστρατιωτικοποίηση και την κυριαρχία των νησιών», μαζί με το «Τουρκο-Λιβυκό μνημόνιο» και άλλα.
Η «Γαλάζια Πατρίδα» πρωτοεμφανίστηκε το 2011 μέσα από χάρτες που δημοσιοποίησε το Τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών, που είχε δημιουργήσει ο μετ’ έπειτα ναύαρχος Τσιχάτ Γιαϊτζί. Οι χάρτες απεικόνιζαν το ποιες θα έπρεπε να είναι οι οριοθετήσεις της Τουρκίας με τα γειτονικά της κράτη στην Ανατολική Μεσόγειο. Στους παράλογους αυτούς χάρτες, η Τουρκία εμφανιζόταν να οριοθετεί θαλάσσια σύνορα με τον Λίβανο και το Ισραήλ που βρίσκονται πίσω από την Κύπρο! Στη συνέχεια έγινε προσπάθεια από την Τουρκία να καλυφθεί επιστημονικά η παράλογη θαλάσσια οριοθέτηση, με ανοησίες του τύπου «τα νησιά δεν έχουν υφαλοκρηπίδα» κλπ. Έτσι, πριν λίγα χρόνια εμφανίστηκε σε φωτογραφία του Ταγίπ Ερντογάν ο χάρτης της «Γαλάζιας Πατρίδας».
Στον χάρτη αυτό, με περίτεχνο τρόπο, εμφανίζονται τα Ελληνικά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου να βρίσκονται εντός της Τουρκικής «Γαλάζιας Πατρίδας» και με ίδιο χρώμα όπως η Τουρκία, αφήνοντας ανοιχτό το θέμα της κυριαρχίας επί αυτών. Αντίθετα, η Κύπρος είναι διαιρεμένη σε ελεύθερη και κατεχόμενη.
Αυτά θα διδάσκονται τα παιδιά στα Τουρκικά σχολεία. Θα μαθαίνουν ότι η «κυριαρχία» της Τουρκίας φτάνει ως το μισό Αιγαίο και ότι τα Ελληνικά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, ουσιαστικά, ανήκουν στην Τουρκία και παρανόμως βρίσκονται επί Ελληνικής διοίκησης / κατοχής.
Έχουν περάσει 28 χρόνια από το 1996, από την κρίση των Ιμίων, από τότε που η Τουρκία με επιστημοφανή επιχειρήματα, με διαστρέβλωση της πραγματικότητας, αλλά και με την δύναμη των όπλων, αμφισβήτησε την Ελληνική κυριαρχία επί των δύο νήσων. Από τότε, εισήγαγε την θεωρία των «γκρίζων ζωνών» και έφτασε στο σημείο να αμφισβητεί την κυριαρχία σε 152 Ελληνικά νησιά, τα οποία ανήκουν στην Ελλάδα σύμφωνα με την Συνθήκη της Λωζάννης.
Το 2019 η Τουρκία υπέγραψε με την Λιβύη το γνωστό παράλογο μνημόνιο οριοθέτησης θαλασσίων συνόρων. Από τότε, η Ελλάδα προσπαθεί να βρει τρόπο να ακυρώσει στην πράξη την παράνομη και παράλογη από κάθε άποψη συμφωνία μεταξύ Τουρκίας και Λιβύης, που αμφισβητεί την Ελληνική δικαιοδοσία σε μια περιοχή που δεν σχετίζεται με την Τουρκία.
Πλέον, οι μαθητές στην Τουρκία θα έχουν υποστεί πλύση εγκεφάλου και θα νομίζουν ότι οι περιοχές αυτές ανήκουν στην Τουρκία. Θα μεγαλώσουν νομίζοντας ότι κάποιος τους «έκλεψε» τα νησιά. Έτσι, όταν θα χρειαστεί, θα είναι έτοιμοι να πολεμήσουν για τα «δίκαια» της Τουρκίας έναντι της Ελλάδας, μη γνωρίζοντας τις παράλογες και παράνομες πρακτικές της χώρας τους. Ταυτόχρονα θα εμπεδώνεται διεθνώς ένα ψέμα και μετά από 20-30 χρόνια θα είναι αδύνατο να ανατραπεί, όπως η κατοχή της Κύπρου.
Η Τουρκία σχεδιάζει μακρόπνοα την εξωτερική και επεκτατική της πολιτική. Η Ελλάδα θα πρέπει επιτέλους να αρχίσει να διεκδικεί. Να διεκδικεί την επιστροφή της Αγίας Σοφίας στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και την επαναλειτουργία της ως Εκκλησία. Την επιστροφή στο Πατριαρχείο της Παναγίας Σουμελά και όλων των άλλων σημαντικών εκκλησιών στην Μικρά Ασία. Να διεκδικήσει την αυτονομία, στην πράξη, της Ίμβρου και της Τενέδου, την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, την επιστροφή των περιουσιών στους 150.000 Έλληνες που εκδιώχθηκαν βιαίως από την Τουρκία από το 1955 ως σήμερα κλπ κλπ.
Εάν δεν αρχίσουμε να διεκδικούμε, θα χάσουμε και αυτά που έχουμε από την Τουρκία…
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link
Διαβάστε για την απίστευτη προπαγάνδα στα νέα Τουρκικά σχολικά βιβλία για την «Γαλάζια Πατρίδα», την «Πατρίδα του Ουρανού» και όχι μόνο, ΕΔΩ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου