Οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις υποστηρίζουν μανιωδώς το αφήγημα της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής και με νόμους επιβάλλουν αλλαγές στη ζωή των πολιτών.
Ένας από τους νόμους προβλέπει την απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με μηχανές που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2035. Αυτό όμως είναι ανέφικτο, σύμφωνα με τους επιστήμονες και τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ίσως το 2050 να είναι η χρονιά που πράγματι θα μπορούσαν να καταργηθούν οι μηχανές εσωτερικής καύσεως και να αντικατασταθούν από ηλεκτρικές, εφόσον οι μπαταρίες των αυτοκινήτων θα πρόσφεραν αυτονομία 500-600 χιλιόμετρα, θα φόρτιζαν πλήρως σε 10-15 λεπτά και θα υπήρχαν πολλοί σταθμοί φόρτισης με κόστος φθηνότερο από αυτό της βενζίνης.
Αυτά υποτίθεται ότι γίνονται για να μειωθούν τα αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου, που προκαλούν την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη. Ταυτόχρονα όμως, θα έπρεπε να προωθούνται τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ώστε να μην υπάρχει η ανάγκη για χρήση των ιδιωτικών αυτοκινήτων. Οι συγκοινωνίες με αεροπλάνα, τραίνα και πλοία, θα έπρεπε να προσφέρουν τακτικά, άνετα και φθηνά δρομολόγια, όχι μόνο εντός των πόλεων, αλλά και από περιοχή σε περιοχή, καλύπτοντας ολόκληρη των χώρα.
Επομένως, η ανάπτυξη των σιδηροδρόμων θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα της κάθε κυβέρνησης. Ειδικά της Ελληνικής, που αυτοπροβάλλεται ως πρωτοπόρος στην λεγόμενη πράσινη ανάπτυξη και υπέρμαχος της μείωσης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου.
Αλήθεια, τι έχει κάνει η Ελληνική κυβέρνηση για την ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς;
Εκτός από την αναγκαστική αγορά μερικών εκατοντάδων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προς αντικατάσταση των πεπαλαιωμένων, πώς προώθησε η κυβέρνηση την χρήση του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου στην Ελλάδα;
Μετά το τραγικό συμβάν των Τεμπών το 2023, τι άλλαξε στους Ελληνικούς σιδηροδρόμους; Μήπως εγκαταστάθηκε και λειτουργεί πλήρης τηλεδιοίκηση; Μήπως έγινε αναβάθμιση σε διπλή γραμμή σε όλο το υπάρχων δίκτυο; Μήπως κατασκευάστηκαν νέες γραμμές ώστε να εξυπηρετηθούν περισσότερες περιοχές; Μήπως πύκνωσαν τα δρομολόγια;
Επί 2 χρόνια δεν έχει γίνει τίποτα. Ούτε καν στο όνομα της δήθεν πράσινης ανάπτυξης δεν έγιναν βελτιώσεις ή λόγω του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Αλλά τα μπουκωμενα (ακόμη) ΜΜΕ από τις επιχορηγήσεις της αμαρτωλής USAID συνεχίζουν τον χαβά τους και την προπαγάνδα τους... Φταίνε όλοι και κανείς. Και η αντιπολίτευση; Τρία πουλάκια κάθονται με αντιπολίτευση επιχειρημάτων εικοστού αιώνα. Καμία ρεαλιστική, ολοκληρωμένη και υλοποιήσιμη πρόταση δεν έπεσε στο τραπέζι από πουθενά. Πλήρης ανικανότητα από όλους: κυβέρνηση και αντιπολίτευση. Ειδικά από τα λεγόμενα κόμματα του συστήματος.
Στις προηγμένες χώρες, κατασκευάζονται τραίνα που κινούνται με 400 km/h. Τραίνα πολυτελείας που δεν κοστίζουν ακριβά. Κινούνται είτε σε ράγες, είτε πάνω σε μαγνητικό πεδίο. Αλλά, στην Ελλάδα δεν έχουμε αναπτύξει ούτε το δίκτυο που υπάρχει από τον δέκατο ένατο αιώνα. 20 χρόνια ακούμε για την «σιδηροδρομική Εγνατία» και τίποτα. Φτάνει το τραίνο στα Ιωάννινα; Φτάνει το τραίνο στην Καστοριά; Φτάνει το τραίνο στην Άρτα; Φτάνει το τραίνο σε κάθε πρωτεύουσα νομού; Όχι. Γιατί; Γιατί όταν κατασκευάστηκε η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου δεν υπήρξε πρόβλεψη και για σιδηρόδρομο; Μηδενικός μακροπρόθεσμος σχεδιασμός έργων. Ακόμη και στο υπάρχων δίκτυο, δεν γίνονται δρομολόγια με διάφορες δικαιολογίες. Συγχαρητήρια.
Καιρός να κοιταχτούμε στον καθρέφτη.
Εμείς τους εκλέγουμε.
Εναλλακτικές υπάρχουν.
Θέληση για αλλαγή υπάρχει;
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου