Ταλαιπωρία μόνο προκαλεί η νέα οδηγία του Υπουργείου προς τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με την οποία δεν γίνονται δεκτά τα τριετούς διάρκειας πιστοποιητικά υγείας που εκδίδονται από τα νοσοκομεία, αλλά ζητούνται νέες συγκεκριμένες βεβαιώσεις, εδώ και τώρα!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ μας από περιφερειακή διοίκηση αλλά και διεύθυνση περιφερειακής ενότητας, ζητήθηκαν από τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς επειγόντως (σήμερα):
Ακτινογραφία θώρακα και βεβαίωση από παθολόγο πως ο εκπαιδευτικός είναι υγιής και βεβαίωση από ψυχίατρο πως ο εκπαιδευτικός είναι ικανός να διδάξει σε τάξη.
Όπως είναι αναμενόμενο, το νοσοκομείο της πόλης γέμισε από εκπαιδευτικούς που ζητούσαν άμεσα, ό,τι τους ζητήθηκε ώστε να μπορέσουν να υπογράψουν σύμβαση.
Το νοσοκομείο αντιμετώπισε τεράστιο πρόβλημα στο να εξυπηρετήσει τους εκπαιδευτικούς, καθώς απρογραμμάτιστα δεκάδες άνθρωποι είχαν το ίδιο αίτημα, ενώ έπρεπε να εξυπηρετηθούν και τα προγραμματισμένα ραντεβού.
Η ταλαιπωρία είναι τεράστια!
Σε επικοινωνία μας με ανώτατο στέλεχος της εκπαίδευσης, μάθαμε πως εδώ και 2 χρόνια άλλαξε ο τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε σχέση με τις βεβαιώσεις υγείας, αλλά σιωπηρά γίνονταν δεκτά και τα τριετή πιστοποιητικά.
Από φέτος όμως θα ακολουθείται το νέο σύστημα.
Η ερώτηση βέβαια είναι, γιατί δεν ανακοινώθηκε η αλλαγή νωρίτερα, από τον Ιούλιο, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να προγραμματίσουν να έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά ή γιατί οι κατά τόπους πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες διευθύνσεις δεν έρχονται σε συνεννόηση με τα νοσοκομεία, ώστε συγκεκριμένες ημέρες μετά την πρόσληψη, να περνάνε από τους γιατρούς οι εκπαιδευτικοί και να μην ταλαιπωρούνται;
Ψιλά γράμματα θα πει κανείς.
Ας μην ξεχνάμε όμως, πως πρώτο μέλημα της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ήταν το πόσο εύκολα θα απαλλάσσεται κανείς από το μάθημα των θρησκευτικών… Αυτό ήταν που έκαιγε τους πάντες, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς την παρούσα στιγμή…
Ο πρωθυπουργός ανήγγειλε και κάποιες σωστές και δίκαιες αλλαγές για τους αναπληρωτές, αλλά όπως μεταφέρθηκε μέσω του τύπου, υπάρχει μια ασάφεια:
Θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία των ετών 2010-2012 και θα διπλασιαστούν τα μόρια των δυσπρόσιτων περιοχών ή όχι;
Διαβάστε το κείμενο από το alfavita.gr:
Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
Ας δούμε τώρα ποια πιστοποιητικά είναι απαραίτητα για την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών:
• Πτυχίο (σε περίπτωση ξενόγλωσσου πτυχίου και μετάφραση, ΔΟΑΤΑΠ και απολυτήριο Ελληνικού Λυκείου)
• Μεταπτυχιακό (αν υπάρχει και μόνο σε περίπτωση πρόσληψης από τον πίνακα Ειδικής Αγωγής - σε περίπτωση ξενόγλωσσου μεταπτυχιακού και μετάφραση, ΔΟΑΤΑΠ και απολυτήριο Ελληνικού Λυκείου)
• Σεμινάριο 400 ωρών (αν υπάρχει και μόνο σε περίπτωση πρόσληψης από τον πίνακα Ειδικής Αγωγής)
• Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας
• Ταυτότητα
• Τραπεζικό Λογαριασμό (για αναπληρωτές από ΕΣΠΑ και ΠΔΕ μόνο Εθνικής Τράπεζας)
• αποδεικτικό ΑΦΜ και Δ.Ο.Υ.
• αποδεικτικό ΑΜΚΑ
• αποδεικτικό Αριθμού Μητρώου ΙΚΑ
• Πιστοποιητικό Στρατολογίας (για τους άνδρες)
• Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (για τους έγγαμους ή/και με ανήλικα τέκνα).
Σε περίπτωση τέκνου σπουδάζοντος ή υπηρετούντος τη στρατιωτική θητεία απαιτούνται και οι αντίστοιχες βεβαιώσεις φοίτησης ή υπηρέτησης).
• Πιστοποιητικό Εντοπιότητας (μόνο αν ανήκετε στο Νομό τοποθέτησης)
• Πρόσφατες Ιατρικές Γνωματεύσεις από Ψυχίατρο και Παθολόγο, ότι ο εκπαιδευτικός μπορεί να ασκεί διδακτικά καθήκοντα, με ακτινογραφία θώρακα.
Τα Πιστοποιητικά Υγειονομικών Επιτροπών δεν γίνονται δεκτά, ακόμα και αν εξακολουθούν να είναι σε ισχύ!
Χωρίς πρόσφατες Ιατρικές Γνωματεύσεις δεν μπορείτε να αναλάβετε υπηρεσία, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Γνωματεύσεις με ημερομηνία πριν την 01/01/2015 δεν θα γίνονται δεκτές.
Η υποβολή ΟΛΩΝ των δικαιολογητικών είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ καθώς διενεργούνται υποχρεωτικοί έλεγχοι γνησιότητας.
Επιτακτική ανάγκη είναι να δοθούν λύσεις στα προβλήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που κάθε χρόνο με μια βαλίτσα στο χέρι εγκαταλείπουν τις οικογένειές τους, στο κυνήγι του μεροκάματου.
Κάθε χρόνο η ίδια αγωνία, για το πότε θα προσληφθούν και πόσο μακριά από το σπίτι τους θα βρεθούν.
Πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα προβλήματα όπως:
• Με νομοθετική ρύθμιση, θα πρέπει να αναγνωριστεί άμεσα η προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2012, όπως δήλωσε και ο πρωθυπουργός.
• Οι περισσότεροι αναπληρωτές εργάζονται για πολλά χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση και κάθε χρόνο σε διαφορετική περιοχή, με μεγάλο οικογενειακό και προσωπικό κόστος, χωρίς τη δέσμευση της πολιτείας για μόνιμο διορισμό.
Δεν είναι δυνατόν να θεωρούνται ικανοί εκπαιδευτικοί ως αναπληρωτές για 10 ή 15 χρόνια και ανίκανοι για να προσφέρουν την ίδια υπηρεσία ως μόνιμοι!!!
Άρα χρειάζονται μόνιμοι διορισμοί από την επετηρίδα!
• Ο διπλασιασμός της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων Ι και Θ, καθώς η ένταξη των σχολικών μονάδων στις συγκεκριμένες κατηγορίες έγινε με προχειρότητα χωρίς ενιαία κριτήρια.
• Επανεξέταση των σχολείων που θεωρούνται δυσπρόσιτα και χαρακτηρισμός ως τέτοια, αυτών που πραγματικά είναι, καθώς σχολεία δίπλα στην Εγνατία οδό θεωρούνται δυσπρόσιτα, ενώ τα νησιά δεν θεωρούνται!
• Η μοριοδότηση θα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με την απόσταση που υπηρετεί ο αναπληρωτής σε σχέση με τον τόπο κατοικίας του, που φαίνεται στην φορολογική του δήλωση.
Δεν μπορεί όλα να υπολογίζονται με βάση την Αθήνα.
Η Αθήνα για κάποιον που ζει μόνιμα στον Έβρο, είναι δυσπρόσιτη καθώς απέχει 800km!
• Η τμηματική πρόσληψη των αναπληρωτών δημιουργεί τεράστιες αδικίες σε συνδυασμό με τη διαφορετικότητα των πιστώσεων (ΕΣΠΑ, Κρατικός Προϋπολογισμός, Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων).
Οι πρώτοι του πίνακα τοποθετούνται στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, ενώ αυτοί που ακολουθούν στη Β και Γ φάση τοποθετούνται συνήθως πιο κοντά στις πρώτες προτιμήσεις τους.
• Χρειάζονται ξεκάθαρα κριτήρια τοποθέτησης των αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες, καθώς πολλές φορές γίνονται με διαφορετικά κριτήρια σε κάθε περιοχή.
Σήμερα ισχύουν τα εξής:
Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία προτιμώνται κατά σειρά:
α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,
β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,
γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,
δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά,
ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.
Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδιο κατηγορία, που προέρχονται από τον πίνακα Β' προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα.
• Οι περισσότεροι αναπληρωτές προέρχονται από τρίμηνο καθεστώς ανεργίας και για να ανταποκριθούν στα όποια έξοδα μετακίνησης και διαβίωσης ζουν με δανεικά.
Η πολιτεία θα έπρεπε να τους αντιμετωπίζει με σεβασμό και θα πρέπει να γίνεται άμεσα καταβολή των δεδουλευμένων και όχι μετά από 2 ή 3 μήνες.
Επίσης, ο μισθός που λαμβάνουν δεν φτάνει για να ζήσουν μακριά από το σπίτι τους, ιδιαίτερα εάν πρόκειται για νησί!
Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πρέπει να κατανοήσει πως η κάλυψη των κενών με προσλήψεις αναπληρωτών είναι μόνο προσωρινή λύση.
Γι' αυτό και πρέπει άμεσα να δρομολογήσει τις διαδικασίες για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση, εκμεταλλευόμενη την εμπειρία των παλιών!
Η ομηρία των χιλιάδων εκπαιδευτικών πρέπει να τελειώσει.
Τα κενά είναι τεράστια και οι προσλήψεις της Α φάσης είναι πολύ μικρές.
Οι μαθητές δεν κάνουν όλα τα μαθήματα σε όλα τα σχολεία και αυτό είναι άδικο και αντισυνταγματικό.
Όπως έχουμε γράψει κατ’ επανάληψη, η Παιδεία, η Υγεία και η Άμυνας της χώρας δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται με μνημονιακά κριτήρια.
Πρέπει επιτέλους να το καταλάβουν ΟΛΟΙ: λαός, κυβέρνηση και δανειστές.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ μας από περιφερειακή διοίκηση αλλά και διεύθυνση περιφερειακής ενότητας, ζητήθηκαν από τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς επειγόντως (σήμερα):
Ακτινογραφία θώρακα και βεβαίωση από παθολόγο πως ο εκπαιδευτικός είναι υγιής και βεβαίωση από ψυχίατρο πως ο εκπαιδευτικός είναι ικανός να διδάξει σε τάξη.
Όπως είναι αναμενόμενο, το νοσοκομείο της πόλης γέμισε από εκπαιδευτικούς που ζητούσαν άμεσα, ό,τι τους ζητήθηκε ώστε να μπορέσουν να υπογράψουν σύμβαση.
Το νοσοκομείο αντιμετώπισε τεράστιο πρόβλημα στο να εξυπηρετήσει τους εκπαιδευτικούς, καθώς απρογραμμάτιστα δεκάδες άνθρωποι είχαν το ίδιο αίτημα, ενώ έπρεπε να εξυπηρετηθούν και τα προγραμματισμένα ραντεβού.
Η ταλαιπωρία είναι τεράστια!
Σε επικοινωνία μας με ανώτατο στέλεχος της εκπαίδευσης, μάθαμε πως εδώ και 2 χρόνια άλλαξε ο τρόπος πρόσληψης των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε σχέση με τις βεβαιώσεις υγείας, αλλά σιωπηρά γίνονταν δεκτά και τα τριετή πιστοποιητικά.
Από φέτος όμως θα ακολουθείται το νέο σύστημα.
Η ερώτηση βέβαια είναι, γιατί δεν ανακοινώθηκε η αλλαγή νωρίτερα, από τον Ιούλιο, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να προγραμματίσουν να έχουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά ή γιατί οι κατά τόπους πρωτοβάθμιες και δευτεροβάθμιες διευθύνσεις δεν έρχονται σε συνεννόηση με τα νοσοκομεία, ώστε συγκεκριμένες ημέρες μετά την πρόσληψη, να περνάνε από τους γιατρούς οι εκπαιδευτικοί και να μην ταλαιπωρούνται;
Ψιλά γράμματα θα πει κανείς.
Ας μην ξεχνάμε όμως, πως πρώτο μέλημα της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ήταν το πόσο εύκολα θα απαλλάσσεται κανείς από το μάθημα των θρησκευτικών… Αυτό ήταν που έκαιγε τους πάντες, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς την παρούσα στιγμή…
Ο πρωθυπουργός ανήγγειλε και κάποιες σωστές και δίκαιες αλλαγές για τους αναπληρωτές, αλλά όπως μεταφέρθηκε μέσω του τύπου, υπάρχει μια ασάφεια:
Θα προσμετρηθεί η προϋπηρεσία των ετών 2010-2012 και θα διπλασιαστούν τα μόρια των δυσπρόσιτων περιοχών ή όχι;
Διαβάστε το κείμενο από το alfavita.gr:
Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών, όπως αυτοί ίσχυαν μέχρι τη δημοσίευση του ν.3848/2010 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από 1.9.2010 με στοιχεία προϋπηρεσίας. Ειδικά, κατά την προσμέτρηση αυτή, ο χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής υπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που έχει διανυθεί κατά το χρονικό διάστημα 2010-2014 σε δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες σχολικές μονάδες δεν υπολογίζεται στο διπλάσιο. Οι ενιαίοι πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών τροφοδοτούνται από το ανωτέρω χρονικό διάστημα με τα στοιχεία προϋπηρεσίας από το σχολικό έτος 2015-2016.
Ας δούμε τώρα ποια πιστοποιητικά είναι απαραίτητα για την πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών:
• Πτυχίο (σε περίπτωση ξενόγλωσσου πτυχίου και μετάφραση, ΔΟΑΤΑΠ και απολυτήριο Ελληνικού Λυκείου)
• Μεταπτυχιακό (αν υπάρχει και μόνο σε περίπτωση πρόσληψης από τον πίνακα Ειδικής Αγωγής - σε περίπτωση ξενόγλωσσου μεταπτυχιακού και μετάφραση, ΔΟΑΤΑΠ και απολυτήριο Ελληνικού Λυκείου)
• Σεμινάριο 400 ωρών (αν υπάρχει και μόνο σε περίπτωση πρόσληψης από τον πίνακα Ειδικής Αγωγής)
• Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας
• Ταυτότητα
• Τραπεζικό Λογαριασμό (για αναπληρωτές από ΕΣΠΑ και ΠΔΕ μόνο Εθνικής Τράπεζας)
• αποδεικτικό ΑΦΜ και Δ.Ο.Υ.
• αποδεικτικό ΑΜΚΑ
• αποδεικτικό Αριθμού Μητρώου ΙΚΑ
• Πιστοποιητικό Στρατολογίας (για τους άνδρες)
• Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (για τους έγγαμους ή/και με ανήλικα τέκνα).
Σε περίπτωση τέκνου σπουδάζοντος ή υπηρετούντος τη στρατιωτική θητεία απαιτούνται και οι αντίστοιχες βεβαιώσεις φοίτησης ή υπηρέτησης).
• Πιστοποιητικό Εντοπιότητας (μόνο αν ανήκετε στο Νομό τοποθέτησης)
• Πρόσφατες Ιατρικές Γνωματεύσεις από Ψυχίατρο και Παθολόγο, ότι ο εκπαιδευτικός μπορεί να ασκεί διδακτικά καθήκοντα, με ακτινογραφία θώρακα.
Τα Πιστοποιητικά Υγειονομικών Επιτροπών δεν γίνονται δεκτά, ακόμα και αν εξακολουθούν να είναι σε ισχύ!
Χωρίς πρόσφατες Ιατρικές Γνωματεύσεις δεν μπορείτε να αναλάβετε υπηρεσία, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Γνωματεύσεις με ημερομηνία πριν την 01/01/2015 δεν θα γίνονται δεκτές.
Η υποβολή ΟΛΩΝ των δικαιολογητικών είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ καθώς διενεργούνται υποχρεωτικοί έλεγχοι γνησιότητας.
Επιτακτική ανάγκη είναι να δοθούν λύσεις στα προβλήματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, που κάθε χρόνο με μια βαλίτσα στο χέρι εγκαταλείπουν τις οικογένειές τους, στο κυνήγι του μεροκάματου.
Κάθε χρόνο η ίδια αγωνία, για το πότε θα προσληφθούν και πόσο μακριά από το σπίτι τους θα βρεθούν.
Πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα προβλήματα όπως:
• Με νομοθετική ρύθμιση, θα πρέπει να αναγνωριστεί άμεσα η προϋπηρεσίας της περιόδου 2010-2012, όπως δήλωσε και ο πρωθυπουργός.
• Οι περισσότεροι αναπληρωτές εργάζονται για πολλά χρόνια στη δημόσια εκπαίδευση και κάθε χρόνο σε διαφορετική περιοχή, με μεγάλο οικογενειακό και προσωπικό κόστος, χωρίς τη δέσμευση της πολιτείας για μόνιμο διορισμό.
Δεν είναι δυνατόν να θεωρούνται ικανοί εκπαιδευτικοί ως αναπληρωτές για 10 ή 15 χρόνια και ανίκανοι για να προσφέρουν την ίδια υπηρεσία ως μόνιμοι!!!
Άρα χρειάζονται μόνιμοι διορισμοί από την επετηρίδα!
• Ο διπλασιασμός της μοριοδότησης των σχολικών μονάδων Ι και Θ, καθώς η ένταξη των σχολικών μονάδων στις συγκεκριμένες κατηγορίες έγινε με προχειρότητα χωρίς ενιαία κριτήρια.
• Επανεξέταση των σχολείων που θεωρούνται δυσπρόσιτα και χαρακτηρισμός ως τέτοια, αυτών που πραγματικά είναι, καθώς σχολεία δίπλα στην Εγνατία οδό θεωρούνται δυσπρόσιτα, ενώ τα νησιά δεν θεωρούνται!
• Η μοριοδότηση θα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με την απόσταση που υπηρετεί ο αναπληρωτής σε σχέση με τον τόπο κατοικίας του, που φαίνεται στην φορολογική του δήλωση.
Δεν μπορεί όλα να υπολογίζονται με βάση την Αθήνα.
Η Αθήνα για κάποιον που ζει μόνιμα στον Έβρο, είναι δυσπρόσιτη καθώς απέχει 800km!
• Η τμηματική πρόσληψη των αναπληρωτών δημιουργεί τεράστιες αδικίες σε συνδυασμό με τη διαφορετικότητα των πιστώσεων (ΕΣΠΑ, Κρατικός Προϋπολογισμός, Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων).
Οι πρώτοι του πίνακα τοποθετούνται στις πιο απομακρυσμένες περιοχές, ενώ αυτοί που ακολουθούν στη Β και Γ φάση τοποθετούνται συνήθως πιο κοντά στις πρώτες προτιμήσεις τους.
• Χρειάζονται ξεκάθαρα κριτήρια τοποθέτησης των αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες, καθώς πολλές φορές γίνονται με διαφορετικά κριτήρια σε κάθε περιοχή.
Σήμερα ισχύουν τα εξής:
Κατά την τοποθέτηση σε σχολεία προτιμώνται κατά σειρά:
α) οι γονείς τεσσάρων παιδιών, που είναι ανήλικα ή σπουδάζουν ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία,
β) οι πάσχοντες από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία,
γ) οι γονείς με τρία ή δύο ή ένα παιδί,
δ) οι έγγαμοι χωρίς παιδιά,
ε) οι έχοντες τα περισσότερα μόρια.
Μεταξύ των ανηκόντων στην ίδιο κατηγορία, που προέρχονται από τον πίνακα Β' προτιμώνται οι έχοντες και εντοπιότητα.
• Οι περισσότεροι αναπληρωτές προέρχονται από τρίμηνο καθεστώς ανεργίας και για να ανταποκριθούν στα όποια έξοδα μετακίνησης και διαβίωσης ζουν με δανεικά.
Η πολιτεία θα έπρεπε να τους αντιμετωπίζει με σεβασμό και θα πρέπει να γίνεται άμεσα καταβολή των δεδουλευμένων και όχι μετά από 2 ή 3 μήνες.
Επίσης, ο μισθός που λαμβάνουν δεν φτάνει για να ζήσουν μακριά από το σπίτι τους, ιδιαίτερα εάν πρόκειται για νησί!
Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πρέπει να κατανοήσει πως η κάλυψη των κενών με προσλήψεις αναπληρωτών είναι μόνο προσωρινή λύση.
Γι' αυτό και πρέπει άμεσα να δρομολογήσει τις διαδικασίες για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση, εκμεταλλευόμενη την εμπειρία των παλιών!
Η ομηρία των χιλιάδων εκπαιδευτικών πρέπει να τελειώσει.
Τα κενά είναι τεράστια και οι προσλήψεις της Α φάσης είναι πολύ μικρές.
Οι μαθητές δεν κάνουν όλα τα μαθήματα σε όλα τα σχολεία και αυτό είναι άδικο και αντισυνταγματικό.
Όπως έχουμε γράψει κατ’ επανάληψη, η Παιδεία, η Υγεία και η Άμυνας της χώρας δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται με μνημονιακά κριτήρια.
Πρέπει επιτέλους να το καταλάβουν ΟΛΟΙ: λαός, κυβέρνηση και δανειστές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου