Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, λέει ο λαός μας και αυτό ακριβώς φαίνεται πως ισχύει για την Τουρκία και τα F-35.
Μετά την ανακοίνωση από τις ΗΠΑ πως η Τουρκία δεν θα παραλάβει τα F-35 επειδή παρέλαβε τους Ρωσικούς S-400, στο πρακτορείο Anadolu δημοσιεύτηκε άρθρο στο οποίο δυσφημίζονται τα F-35.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, αυτό που ανησυχεί τις κυβερνήσεις (σ.σ. προφανώς και την Τουρκική) είναι το υψηλό κόστος χρήσης του F-35.
Το F-35 αναπτύσσεται εδώ και σχεδόν 18 χρόνια και βρίσκεται 8 χρόνια πίσω από το χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με αμερικανό εμπειρογνώμονα που κάνει λόγο για το μεγαλύτερο φιάσκο στην ιστορία του Πενταγώνου.
Ο Tom Schatz, πρόεδρος της οργάνωσης «πολίτες κατά της κυβερνητικής σπατάλης» του μεγαλύτερου μη κερδοσκοπικού οργανισμού του κόσμου που είναι αφιερωμένος στην εξάλειψη της απάτης, της κακομεταχείρισης και της κακοδιαχείρισης στην Αμερικανική κυβέρνηση, έθεσε το υψηλό κόστος κτήσης και συντήρησης του F-35 για τους Αμερικανούς φορολογούμενους .
«Το F-35 αποτελεί την επιτομή της αναποτελεσματικότητας στην προμήθεια αμυντικού υλικού από τις ΗΠΑ» είπε ο Tom Schatz.
«Το συνολικό κόστος απόκτηση του πέμπτης γενιάς αεροσκάφους έχει ξεπεράσει τα 428 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό διπλάσιο από τον αρχικό υπολογισμό των 233 δισεκατομμυρίων» είπε ο Tom Schatz στο δίκτυο FOX.
«Το κόστος χρήσης και συντήρησης για όλη τη διάρκεια της ζωής του πιο ακριβού όπλου στην ιστορία (σ.σ. του F-35) θα φτάσει το 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια» πρόσθεσε ο Schatz, τονίζοντας τα προβλήματα καθυστερήσεων στην παραγωγή του αεροσκάφους.
Μάλιστα ο Tom Schatz σημείωσε πως το Αμερικανικό Υπουργείο Άμυνας εξετάζει την απόκτηση του κατά πολύ φθηνότερου στη χρήση F-15EX.
«Τον Μάρτιο, σε ακρόαση της επιτροπής Άμυνας της Γερουσίας, ο Πρόεδρος των Αρχηγών κ. Joseph Dunford δήλωσε ότι το Υπουργείο Άμυνας ζήτησε χρηματοδότηση για το F-15EX, το οποίο είναι μια εξελιγμένη έκδοση του F-15C/D που πωλείται σε χώρες όπως το Κατάρ και η Σαουδική Αραβία. Δήλωσε ότι είναι ελαφρώς φθηνότερο στην αγορά από το F-35, αλλά είναι πάνω από 50% φθηνότερο στη χρήση και έχει διπλάσιες ώρες ζωής» δήλωσε ο Schatz.
Υπενθύμισε επίσης τα λόγια της γραμματέως της Πολεμικής Αεροπορίας Heather Wilson, η οποία ανέφερε ότι τα υψηλά λειτουργικά έξοδα του F-35 είναι ένας παράγοντας για την αγορά του F-15EX.
Ο Schatz περιέγραψε τα προβλήματα του F-35 αναφέροντας τις «συνεχείς καθυστερήσεις και την αναξιόπιστα».
«Το F-35 αντιμετωπίζει μια σειρά από συνεχιζόμενα προβλήματα, μεταξύ των οποίων 13 θέματα κατηγορίας 1, τα οποία ορίζονται ως σημαντικές ατέλειες που εμποδίζουν την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια της αποστολής. Τα ελαττώματα περιλαμβάνουν έντονο πόνο στα αυτιά των πιλότων εξαιτίας των γρήγορων αλλαγών στην πίεση της καμπίνας, μειωμένη ικανότητα stealth του αεροσκάφους σε υψηλές ταχύτητες και προβλήματα φωτισμού στο κράνος του πιλότου που περιπλέκει τις προσνηώσεις στα αεροπλανοφόρα» είπε ο Schatz.
O Schatz δήλωσε ότι από τον Φεβρουάριο του 2018, μόνο το 51% των F-35 που αγόρασαν οι ΗΠΑ ήταν επιχειρησιακά και προειδοποίησε τους Αμερικανούς αξιωματούχους να διορθώσουν τα προβλήματα προτού το Υπουργείο Άμυνας αποφασίσει να ξεκινήσει η πλήρους κλίμακα παραγωγή τον ερχόμενο Οκτώβριο.
«Η αποτυχία αντιμετώπισης των ελαττωμάτων πριν από την είσοδο σε αυτό το στάδιο θα αυξήσει δραματικά το συνολικό κόστος του προγράμματος, καθώς για κάθε αεροσκάφος που θα αποκτηθεί θα χρειαστεί να ξαναμπεί στη γραμμή παραγωγής» προειδοποίησε ο Schatz.
Η προσπάθεια απαξίωσης του F-35 από την Τουρκία θα είναι μεγαλύτερη όσο περνάει ο καιρός. Μπορεί τα προβλήματα που επισημαίνονται να είναι αληθινά, αλλά ο πόνος από την αποβολή της Τουρκίας από το πρόγραμμα παραγωγής απόκτησης του F-35 είναι μεγάλος. Άλλωστε η Τουρκία σχεδίαζε εκτός από τα 100 F-35A να αγοράσει ακόμη τουλάχιστον 20 F-35B κάθετης απογείωσης / προσγείωσης με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει στο αεροπλανοφόρο που ναυπηγεί. Τώρα, τι θα χρησιμοποιήσει; Ελικόπτερα Τουρκικής κατασκευής T-129, που χρησιμοποιούν Αμερικανικούς κινητήρες, για τους οποίους η Τουρκία θα δεχτεί κυρώσεις από τις ΗΠΑ με αποτέλεσμα την καθήλωση των ελικοπτέρων λόγω έλλειψης ανταλλακτικών;
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ξεκάθαρη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link.
Μετά την ανακοίνωση από τις ΗΠΑ πως η Τουρκία δεν θα παραλάβει τα F-35 επειδή παρέλαβε τους Ρωσικούς S-400, στο πρακτορείο Anadolu δημοσιεύτηκε άρθρο στο οποίο δυσφημίζονται τα F-35.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, αυτό που ανησυχεί τις κυβερνήσεις (σ.σ. προφανώς και την Τουρκική) είναι το υψηλό κόστος χρήσης του F-35.
Το F-35 αναπτύσσεται εδώ και σχεδόν 18 χρόνια και βρίσκεται 8 χρόνια πίσω από το χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με αμερικανό εμπειρογνώμονα που κάνει λόγο για το μεγαλύτερο φιάσκο στην ιστορία του Πενταγώνου.
Ο Tom Schatz, πρόεδρος της οργάνωσης «πολίτες κατά της κυβερνητικής σπατάλης» του μεγαλύτερου μη κερδοσκοπικού οργανισμού του κόσμου που είναι αφιερωμένος στην εξάλειψη της απάτης, της κακομεταχείρισης και της κακοδιαχείρισης στην Αμερικανική κυβέρνηση, έθεσε το υψηλό κόστος κτήσης και συντήρησης του F-35 για τους Αμερικανούς φορολογούμενους .
«Το F-35 αποτελεί την επιτομή της αναποτελεσματικότητας στην προμήθεια αμυντικού υλικού από τις ΗΠΑ» είπε ο Tom Schatz.
«Το συνολικό κόστος απόκτηση του πέμπτης γενιάς αεροσκάφους έχει ξεπεράσει τα 428 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό διπλάσιο από τον αρχικό υπολογισμό των 233 δισεκατομμυρίων» είπε ο Tom Schatz στο δίκτυο FOX.
«Το κόστος χρήσης και συντήρησης για όλη τη διάρκεια της ζωής του πιο ακριβού όπλου στην ιστορία (σ.σ. του F-35) θα φτάσει το 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια» πρόσθεσε ο Schatz, τονίζοντας τα προβλήματα καθυστερήσεων στην παραγωγή του αεροσκάφους.
Μάλιστα ο Tom Schatz σημείωσε πως το Αμερικανικό Υπουργείο Άμυνας εξετάζει την απόκτηση του κατά πολύ φθηνότερου στη χρήση F-15EX.
«Τον Μάρτιο, σε ακρόαση της επιτροπής Άμυνας της Γερουσίας, ο Πρόεδρος των Αρχηγών κ. Joseph Dunford δήλωσε ότι το Υπουργείο Άμυνας ζήτησε χρηματοδότηση για το F-15EX, το οποίο είναι μια εξελιγμένη έκδοση του F-15C/D που πωλείται σε χώρες όπως το Κατάρ και η Σαουδική Αραβία. Δήλωσε ότι είναι ελαφρώς φθηνότερο στην αγορά από το F-35, αλλά είναι πάνω από 50% φθηνότερο στη χρήση και έχει διπλάσιες ώρες ζωής» δήλωσε ο Schatz.
Υπενθύμισε επίσης τα λόγια της γραμματέως της Πολεμικής Αεροπορίας Heather Wilson, η οποία ανέφερε ότι τα υψηλά λειτουργικά έξοδα του F-35 είναι ένας παράγοντας για την αγορά του F-15EX.
Ο Schatz περιέγραψε τα προβλήματα του F-35 αναφέροντας τις «συνεχείς καθυστερήσεις και την αναξιόπιστα».
«Το F-35 αντιμετωπίζει μια σειρά από συνεχιζόμενα προβλήματα, μεταξύ των οποίων 13 θέματα κατηγορίας 1, τα οποία ορίζονται ως σημαντικές ατέλειες που εμποδίζουν την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια της αποστολής. Τα ελαττώματα περιλαμβάνουν έντονο πόνο στα αυτιά των πιλότων εξαιτίας των γρήγορων αλλαγών στην πίεση της καμπίνας, μειωμένη ικανότητα stealth του αεροσκάφους σε υψηλές ταχύτητες και προβλήματα φωτισμού στο κράνος του πιλότου που περιπλέκει τις προσνηώσεις στα αεροπλανοφόρα» είπε ο Schatz.
O Schatz δήλωσε ότι από τον Φεβρουάριο του 2018, μόνο το 51% των F-35 που αγόρασαν οι ΗΠΑ ήταν επιχειρησιακά και προειδοποίησε τους Αμερικανούς αξιωματούχους να διορθώσουν τα προβλήματα προτού το Υπουργείο Άμυνας αποφασίσει να ξεκινήσει η πλήρους κλίμακα παραγωγή τον ερχόμενο Οκτώβριο.
«Η αποτυχία αντιμετώπισης των ελαττωμάτων πριν από την είσοδο σε αυτό το στάδιο θα αυξήσει δραματικά το συνολικό κόστος του προγράμματος, καθώς για κάθε αεροσκάφος που θα αποκτηθεί θα χρειαστεί να ξαναμπεί στη γραμμή παραγωγής» προειδοποίησε ο Schatz.
Η προσπάθεια απαξίωσης του F-35 από την Τουρκία θα είναι μεγαλύτερη όσο περνάει ο καιρός. Μπορεί τα προβλήματα που επισημαίνονται να είναι αληθινά, αλλά ο πόνος από την αποβολή της Τουρκίας από το πρόγραμμα παραγωγής απόκτησης του F-35 είναι μεγάλος. Άλλωστε η Τουρκία σχεδίαζε εκτός από τα 100 F-35A να αγοράσει ακόμη τουλάχιστον 20 F-35B κάθετης απογείωσης / προσγείωσης με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει στο αεροπλανοφόρο που ναυπηγεί. Τώρα, τι θα χρησιμοποιήσει; Ελικόπτερα Τουρκικής κατασκευής T-129, που χρησιμοποιούν Αμερικανικούς κινητήρες, για τους οποίους η Τουρκία θα δεχτεί κυρώσεις από τις ΗΠΑ με αποτέλεσμα την καθήλωση των ελικοπτέρων λόγω έλλειψης ανταλλακτικών;
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ξεκάθαρη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου