Τα τελευταία χρόνια, η Τουρκία κάνει μεγάλη προσπάθεια για να προωθήσει τον καταδυτικό τουρισμό και να κερδίσει περισσότερους τουρίστες. Σε αντίθεση, η Ελλάδα δεν φαίνεται να κάνει τίποτα στον τομέα αυτό.
Η πιο πρόσφατη ιδέα που είχαν οι Τούρκοι, ήταν να βυθίσουν σε βάθος 20 μέτρων ένα άρμα μάχης βάρους 45 τόνων! Με τον τρόπο αυτό θέλουν να προσελκύσουν ακόμη περισσότερους δύτες. Το άρμα βυθίστηκε στην περιοχή του Κας (η αρχαία Αντίφελλος), που βρίσκεται απέναντι από το Καστελλόριζο.
Το Κας αποτελεί έναν από τους κορυφαίους καταδυτικούς προορισμούς παγκοσμίως, σε αντίθεση με το Καστελλόριζο, που … αμφιβάλλουμε για το αν επιτρέπεται η κατάδυση…
Στο Κας επίσης ο δύτης μπορεί να βρει και να κολυμπήσει δίπλα σε μία «Ντακότα». Πρόκειται για ένα αεροπλάνο C47 της Τουρκικής αεροπορίας, που βυθίστηκε επίτηδες, ώστε να αναπτυχθεί ο καταδυτικός τουρισμός.
Τον Ιούνιο του 2016, στο Κουσάντασι (Έφεσος) βυθίστηκε ένα Airbus A300 με σκοπό την δημιουργία υφάλου για την ανάπτυξη της υδρόβιας ζωής, αλλά και ανάπτυξης του καταδυτικού τουρισμού.
Στην Αλικαρνασσό (Μποντρούμ) υπάρχει ακόμη μία βυθισμένη Ντακότα, που εδώ και χρόνια προσελκύει χιλιάδες τουρίστες.
Στην Αλικαρνασσό επίσης, βυθίστηκε το περιπολικό σκάφος του Τουρκικού Ναυτικού TCG115 με σκοπό την προσέλκυση τουριστών.
Τέλος, στη πόλη Τσεσμέ, ο τουρίστας δύτης μπορεί να δει ένα βυθισμένο πλοίο.
Με το άρθρο αυτό, δεν υπονοούμε πως θα πρέπει και η Ελλάδα να αρχίσει να βυθίζει τα παλιά της αεροπλάνα, άρματα μάχης, πλοία ή αυτοκίνητα ώστε να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες και να αναπτύξει τον καταδυτικό τουρισμό.
Θέλουμε να δείξουμε πως αν δεν γίνουν κινήσεις προς την ανάπτυξη όλων των τουριστικών κλάδων, αν δεν υπάρξουν και δεν υλοποιηθούν νέες ιδέες, δεν θα συνεχίσουμε για πολύ να «πουλάμε» ως χώρα, δωμάτια, ήλιο, θάλασσα, αρχαία, σουβλάκι, μουσακά και νυχτερινή ζωή…
Ο κόσμος προχωράει και η Ελλάδα παραμένει ακίνητη. Δεν μένει καν στα παλιά.
Η πιο πρόσφατη ιδέα που είχαν οι Τούρκοι, ήταν να βυθίσουν σε βάθος 20 μέτρων ένα άρμα μάχης βάρους 45 τόνων! Με τον τρόπο αυτό θέλουν να προσελκύσουν ακόμη περισσότερους δύτες. Το άρμα βυθίστηκε στην περιοχή του Κας (η αρχαία Αντίφελλος), που βρίσκεται απέναντι από το Καστελλόριζο.
Το Κας αποτελεί έναν από τους κορυφαίους καταδυτικούς προορισμούς παγκοσμίως, σε αντίθεση με το Καστελλόριζο, που … αμφιβάλλουμε για το αν επιτρέπεται η κατάδυση…
Στο Κας επίσης ο δύτης μπορεί να βρει και να κολυμπήσει δίπλα σε μία «Ντακότα». Πρόκειται για ένα αεροπλάνο C47 της Τουρκικής αεροπορίας, που βυθίστηκε επίτηδες, ώστε να αναπτυχθεί ο καταδυτικός τουρισμός.
Τον Ιούνιο του 2016, στο Κουσάντασι (Έφεσος) βυθίστηκε ένα Airbus A300 με σκοπό την δημιουργία υφάλου για την ανάπτυξη της υδρόβιας ζωής, αλλά και ανάπτυξης του καταδυτικού τουρισμού.
Στην Αλικαρνασσό (Μποντρούμ) υπάρχει ακόμη μία βυθισμένη Ντακότα, που εδώ και χρόνια προσελκύει χιλιάδες τουρίστες.
Στην Αλικαρνασσό επίσης, βυθίστηκε το περιπολικό σκάφος του Τουρκικού Ναυτικού TCG115 με σκοπό την προσέλκυση τουριστών.
Τέλος, στη πόλη Τσεσμέ, ο τουρίστας δύτης μπορεί να δει ένα βυθισμένο πλοίο.
Με το άρθρο αυτό, δεν υπονοούμε πως θα πρέπει και η Ελλάδα να αρχίσει να βυθίζει τα παλιά της αεροπλάνα, άρματα μάχης, πλοία ή αυτοκίνητα ώστε να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες και να αναπτύξει τον καταδυτικό τουρισμό.
Θέλουμε να δείξουμε πως αν δεν γίνουν κινήσεις προς την ανάπτυξη όλων των τουριστικών κλάδων, αν δεν υπάρξουν και δεν υλοποιηθούν νέες ιδέες, δεν θα συνεχίσουμε για πολύ να «πουλάμε» ως χώρα, δωμάτια, ήλιο, θάλασσα, αρχαία, σουβλάκι, μουσακά και νυχτερινή ζωή…
Ο κόσμος προχωράει και η Ελλάδα παραμένει ακίνητη. Δεν μένει καν στα παλιά.
Συγγνώμη αλλά αν η Ελλάδα: παραμένει ακίνητη. Θα έμενε τουλάχιστον στα παλιά.
ΑπάντησηΔιαγραφή