Η πολυπολιτισμικότητα καταστρέφει τα Γερμανικά σχολεία Τα Γερμανικά σχολεία είναι αντιμέτωπα με την «κόλαση». Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε η εφημερίδα Die Welt.
Με βάση πολυάριθμες μελέτες, είναι σαφές ότι «πάρα πολλά παιδιά πηγαίνουν στο σχολείο χωρίς να μπορούν να συγκεντρωθούν και, πάνω απ' όλα, δεν μιλούν γερμανικά» αναφέρεται στο δημοσίευμα της Γερμανικής εφημερίδας.
Οι οικογένειες, τα παιδιά και οι δάσκαλοι υποφέρουν από τις συνέπειες των κακών πολιτικών που εφάρμοσαν οι πολιτικοί. Με λίγα λόγια, «απέτυχαν».
Σημαντικό ζήτημα είναι ο θάνατος της ίδιας της Γερμανικής γλώσσας, σε ολόκληρη τη Γερμανία. Στην περιοχή Hemshof του Ludwigshafen, για παράδειγμα, μόλις και μετά βίας ακούγονται λίγες λέξεις στα Γερμανικά.
Οι μαθητές στο δημοτικό σχολείο Gräfenau της περιοχής είναι κατά 98% μετανάστες. Η Welt αναφέρει ότι υπάρχουν πολλές ασιατικές, αφρικανικές και σλαβικές γλώσσες, αλλά καθώς η Γερμανία έχει γίνει έθνος μεταναστών, η γερμανική γλώσσα υποχωρεί.
«Ιταλοί, Έλληνες και Τούρκοι εργάτες φιλοξενήθηκαν από τη δεκαετία του 1960 και από το 2015, ο υπόλοιπος κόσμος» γράφει η Die Welt για την εξέλιξη των μεταναστευτικών κυμάτων στη χώρα.
Η Barbara Mächtle διευθύντρια του σχολείου στην περιοχή Hemshof, έχει εκφραστεί έντονα για το θέμα. Για παράδειγμα, περίπου 40 πρωτοετείς μαθητές, το ένα τρίτο της χρονιάς, μπορεί να μην είναι καν έτοιμοι να προαχθούν στη δευτέρα τάξη.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, η Mächtle «γνωρίζει τα κόλπα για να το καλύψει αυτό, αλλά δεν τα χρησιμοποιεί». Για παράδειγμα, αυτά τα παιδιά εγγράφονται στη δευτέρα τάξη, αλλά στη συνέχεια «τα παρατάνε οικειοθελώς» την πρώτη μέρα του σχολείου. Η Machete αρνείται να παίξει το παιχνίδι και θα αναγκάσει τους μαθητές να επαναλάβουν την τάξη «όχι για να τους τιμωρήσει, αλλά για να τους σώσει».
Η Mächtle διαλύει επίσης την ψευδαίσθηση του ότι το να περιβάλλονται τα παιδιά των μεταναστών από Γερμανάκια, θα «ενσωματωθούν». Λέει ότι δεν υπάρχει «εκμάθηση της γλώσσας» επειδή τα παιδιά «ακούν τα πάντα εκτός από γερμανικά».
«Κανένα παιδί εδώ δεν «κολυμπάει σε γερμανικά νερά». Παραμένουν στις αραβικές, τουρκικές, αφγανικές πισίνες τους» και «στην καλύτερη περίπτωση αναπτύσσουν μια βασική αργκό, μια γερμανική γλώσσα των 50-100 λέξεων, η οποία είναι αρκετή για τον δρόμο και την αυλή του σχολείου, αλλά όχι για ένα επάγγελμα που θα μπορεί να γίνει κατανοητό έστω και εν μέρει» αναφέρει η Welt.
Και μετά υπάρχει η βία που προκαλείται στα σχολεία, την οποία η εφημερίδα αναφέρει ως εκτεταμένες φωτιές, παντού. Το 2024, οι αρχές κατέγραψαν 35.570 περιστατικά σχολικής βίας, κατά μέσο όρο 97 την ημέρα. 743 από αυτά αφορούσαν μαχαίρι. Οι μαθητές εκφράζουν επίσης τη θρησκεία τους, το Ισλάμ, «επιθετικά» στην τάξη.
Το 40% όλων των βίαιων εγκλημάτων στο Γερμανικό σχολικό σύστημα προέρχεται από αλλοδαπούς. Επιπλέον, πολλοί από τους Γερμανούς μαθητές έχουν ξένο υπόβαθρο. Αυτό έχει δημιουργήσει μια κατάσταση όπου οι εκπαιδευτικοί αναμένεται να είναι πρώτα κοινωνικοί λειτουργοί, αφαιρώντας τεράστιο χρόνο από την πραγματική τους εργασία που είναι η διδασκαλία. Επίσης, οι γονείς δεν κάνουν τη δουλειά τους και δεν προετοιμάζουν τα παιδιά να συμπεριφέρονται σωστά στην τάξη.
Δεν είναι περίεργο που οι εκπαιδευτικοί εγκαταλείπουν τον χώρο και πολλοί αποθαρρύνονται από το να εισέλθουν, κάτι που αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό ζήτημα: η τεράστια έλλειψη εκπαιδευτικών.
Στη Γερμανία, δεν είναι πλέον δυνατό να παρέχονται στον τρέχοντα μαθητικό πληθυσμό έμπειροι εκπαιδευτικοί. Στην ύπαιθρο, οι άνθρωποι δεν υποβάλλουν αιτήσεις για θέσεις διδασκαλίας και στις πόλεις, οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν το ενοίκιο, με αποτέλεσμα πολλοί άνθρωποι να υποβάλλουν αιτήσεις για θέσεις διδασκαλίας αμέσως μετά την αποφοίτησή τους από το πανεπιστήμιο, ερχόμενοι σύντομα αντιμέτωποι με την αποτυχία.
«Τα τελευταία 20 χρόνια, τα βιβλία της τέταρτης δημοτικού ήταν συχνά καθαρά βασισμένες σε κείμενο. Σήμερα, τα βιβλία είναι γεμάτα εικόνες για να καταστεί δυνατή η κατανόηση» λέει με παράπονο ο Andreas Baudisch, διευθυντής του δημοτικού σχολείου Humboldt στο Μάνχαϊμ. «Οι βασικές λειτουργίες είναι πολλή δουλειά για πολλά παιδιά. Πολλά παιδιά δεν μπορούν καν να διατυπώσουν μια ολοκληρωμένη πρόταση» λέει ο διευθυντής.
Υπάρχουν όμως και μερικά φωτεινά σημεία. Τα παιδιά από Ινδικές οικογένειες μαθαίνουν γερμανικά μέσα σε τέσσερις μήνες, καλύτερα ακόμη και από αυτά που γεννιούνται εδώ, επειδή «εξασκούνται στο σπίτι, ενδιαφέρονται γι' αυτό» και αυτό είναι κάτι που λείπει από πολλούς άλλους ανθρώπους που είναι Γερμανοί δεύτερης ή τρίτης γενιάς και ζουν εδώ.
Η Die Welt προειδοποιεί ότι όχι πολύ καιρό πριν, αυτά τα προβλήματα μπορούσαν να εντοπιστούν μόνο σε προβληματικές γειτονιές του Βερολίνου, μια κατάσταση που «τρομοκρατούσε» τους ανθρώπους στην υπόλοιπη χώρα. «Αυτό τελείωσε. Το Βερολίνο είναι παντού». γράφει η εφημερίδα.
Σχόλιο ComsoStatus
Η πολυπολιτισμικότητα απέτυχε. Οι Ασιάτες και οι Αφρικανοί μουσουλμάνοι που εισήλθαν κατά εκατομμύρια στην Ευρώπη, επειδή δεν αναγκάστηκαν να ανακατευτούν με τον ντόπιο πληθυσμό, δεν ενσωματώνονται. Δεν μαθαίνουν καν τη γλώσσα της χώρας στην οποία ζουν. Αυτό που έγινε είναι η μεταφορά του Αφγανιστάν, του Πακιστάν, της Σομαλίας, στην Ευρώπη. Σαν να ξηλώθηκε μια συνοικία 10.000 ανθρώπων από το Καράτσι και φυτεύτηκε στην Φρανκφούρτη. Δεν υπάρχει περίπτωση αυτοί οι άνθρωποι να απαρνηθούν την κουλτούρα τους, τη γλώσσα τους και τον «πολιτισμό» τους. Αντίθετα, θα επιβάλλουν στην Ευρώπη τον «πολιτισμό» τους σε βάρος του Ευρωπαϊκού πολιτισμού.
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link
Με πληροφορίες από την Welt
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου