Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014

Η τιμή στο γάλα ΔΕΝ μειώθηκε : αυξήθηκε !

Τον Σεπτέμβριο του 2014 ο κ. Γεράσιμος Γιακουμάτος ξεχύθηκε σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς και διατυμπάνιζε πως η τιμή στο γάλα θα μειωθεί οριζόντια κατά 5 λεπτά το λίτρο.
Από τότε όμως, η τιμή του γάλακτος μίας εταιρείας αυξήθηκε κατά 2 λεπτά το λίτρο !!!


Δείτε τις αποδείξεις από το super market Βασιλόπουλος.
Από 2,18 το λίτρο στις 22 Σεπτεμβρίου η τιμή αυξήθηκε στα 2,20 το λίτρο στις 3 Οκτωβρίου!!!

Μπορεί κάποιος να εξηγήσει που οφείλεται η αύξηση στην τιμή του γάλακτος;
Γιατί δεν μειώθηκε η τιμή κατά 5 λεπτά όπως υποστήριζε ο Υφυπουργός;

Επίσης διαπιστώνεται εύκολα πως και στο super market Μασούτης, το γάλα Όλυμπος Βιολογικό κοστίζει 2,20 το λίτρο...

Αναρωτιέται κανείς, μήπως υπάρχει εναρμόνιση τιμών προς τα πάνω, καθώς στο super market 3Β-Ελληνικά market, η τιμή του ίδιου γάλακτος είναι μόλις 2 ευρώ, δηλαδή 10% φθηνότερα, από ότι στον Βασιλόπουλο και στον Μασούτη, όπως μπορεί να δεί κανείς και στις αποδείξεις.

Που οφείλεται αυτό; Σίγουρα δεν οφείλεται στην εταιρεία Όλυμπος, καθώς δεν είναι δυνατόν να πωλεί το γάλα ακριβότερα προς τις τεράστιες επιχειρήσεις που λέγονται Μασούτης και Βασιλόπουλος, απ' ότι στην εταιρεία 3Β.
Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε οι υπεύθυνοι των Μασούτης και Βασιλόπουλος θα πρέπει να είναι "κορόιδα" σε σχέση με τα "τσακάλια" του 3Β...

Τι θα κάνει ο λαλίστατος κ. Γιακουμάτος για να σταματήσει η πιθανή αισχροκέρδια και η πιθανή εναρμόνιση των τιμών τους γάλακτος στα μεγάλα super market;
Θα προβεί σε πραγματικό έλεγχο των τιμών του γάλακτος ή θα σφυρίξει αδιάφορα, όπως συνήθως κάνει;






1 σχόλιο:

  1. Θυμίζω τι έκαναν οι οπαδοί του κινήματος Pepe Grillo στην Ιταλία σε αντίστοιχο trust των μεγάλων πολυεθνικών πετραλαϊκών εταιριών στην Ιταλία. Προμηθεύονταν τα καύσιμά τους ΜΟΝΟ από μικρότερης εμβέλειας τοπικές πετρελαϊκές. Μήπως λοιπόν θα πρέπει και εμείς να ξαναγυρίσουμε στον γαλακτοπώλη και τον μικρομπακάλη αγοράζοντας μη επώνυμο, αλλά Ελληνικό γάλα ΜΟΝΟ;, Αλήθεια πως θα αντιδράσουν οι μεγάλες γαλακτοκομικές και οι μεγαλομπακάληδες Βερόπουλος (spar), Μαρινόπουλος (Carrefour), Σκλαβενήτης, Βασιλόπουλος, κτλ αν δουν μία μείωση στο τζίρο τους κατά 10 ή και 5%;
    Μήπως τελικά έχουμε δύναμη σαν καταναλωτές αλλά δεν την γνωρίζουμε; Ή μήπως η "μαστούρα" της τηλεόρασης και των καναλιών είναι τόσο δυνατή που μας ναρκώνει;
    Γιατί θα πρέπει να καταναλώνουμε Coca Cola και η Coca Cola να κλείνει τα εργοστάσιά της στην Ελλάδα και να προωθεί τα προϊόντα της με ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ διαφήμηση τα οποία εισάγονται από την Βουλγαρία;

    Ασ' τα κρυφά κρυμμένα δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή