Η πανδημία με τον κορωνοϊό covid-19 που έχει ως αποτέλεσμα την απαγόρευση της κυκλοφορίας σε πάρα πολλές χώρες στον κόσμο, έχει δημιουργήσει πανικό στις Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που χάνουν δισεκατομμύρια.
Για τον λόγο αυτό έγινε σύσκεψη μεταξύ της Καγκελαρίου Άγγελα Μέρκελ και των επικεφαλής των αυτοκινητοβιομηχανιών Daimler, BMW και VW.
Οι εταιρείες είπαν στην Καγκελάριο πως μπαίνουν μέσα 2 δισεκατομμύρια ευρώ κάθε εβδομάδα, επειδή πολλά εργοστάσια παραγωγής ανά τον κόσμο έκλεισαν λόγω της πανδημίας. Επίσης αντιμετωπίζουν πρόβλημα και με τους προμηθευτές τους, καθώς πολλοί είναι κλειστοί.
Οι εκπρόσωποι των εταιρειών εξέφρασαν τον φόβο πως ίσως χρειαστεί να απολύσουν πολλούς εργαζόμενους για να ανταπεξέλθουν, καθώς η παραγωγή και οι πωλήσεις βρίσκονται στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και 11 χρόνια.
Αυτό που ζήτησαν είναι οργάνωση σε όλα τα κράτη, για το αν θα μείνουν ανοιχτά ή όχι τα εργοστάσια. Αν είναι να κλείσουν, ας κλείσουν όλα, φαίνεται να ζήτησαν, καθώς ανησυχούν για την αλυσίδα εφοδιασμού.
Προφανώς η απαγόρευση κυκλοφορίας έχει περιορίσει τις παγκόσμιες πωλήσεις των Γερμανικών αυτοκινήτων στο ελάχιστο. Έτσι, η Γερμανική οικονομία, που βασίζεται στις πωλήσεις των αυτοκινήτων της, πλήττεται έντονα.
Οι εταιρείες ισχυρίζονται πως χρειάζεται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση από την ΕΕ στην επανέναρξη της παραγωγής μετά την κρίση. Δεν γίνεται κάποιες χώρες να δουλεύουν και κάποιες να μην δουλεύουν, υποστηρίζουν οι εταιρείες.
Στην σύσκεψη πήραν μέρος η Άγγελα Μέρκελ, ο υπουργός οικονομίας Peter Altmaier, ο υπουργός οικονομικών Olaf Scholz, ο επικεφαλής της ένωσης IG Metall Joerg Hofmann, ο CEO της Daimler Ola Kaellenius, το αφεντικό της BMW Oliver Zipse και ο CEO της VW Herbert Dies.
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link για το άρθρο.
Με πληροφορίες από Handelsblatt και Reuters
Για τον λόγο αυτό έγινε σύσκεψη μεταξύ της Καγκελαρίου Άγγελα Μέρκελ και των επικεφαλής των αυτοκινητοβιομηχανιών Daimler, BMW και VW.
Οι εταιρείες είπαν στην Καγκελάριο πως μπαίνουν μέσα 2 δισεκατομμύρια ευρώ κάθε εβδομάδα, επειδή πολλά εργοστάσια παραγωγής ανά τον κόσμο έκλεισαν λόγω της πανδημίας. Επίσης αντιμετωπίζουν πρόβλημα και με τους προμηθευτές τους, καθώς πολλοί είναι κλειστοί.
Οι εκπρόσωποι των εταιρειών εξέφρασαν τον φόβο πως ίσως χρειαστεί να απολύσουν πολλούς εργαζόμενους για να ανταπεξέλθουν, καθώς η παραγωγή και οι πωλήσεις βρίσκονται στο χαμηλότερο επίπεδο εδώ και 11 χρόνια.
Αυτό που ζήτησαν είναι οργάνωση σε όλα τα κράτη, για το αν θα μείνουν ανοιχτά ή όχι τα εργοστάσια. Αν είναι να κλείσουν, ας κλείσουν όλα, φαίνεται να ζήτησαν, καθώς ανησυχούν για την αλυσίδα εφοδιασμού.
Προφανώς η απαγόρευση κυκλοφορίας έχει περιορίσει τις παγκόσμιες πωλήσεις των Γερμανικών αυτοκινήτων στο ελάχιστο. Έτσι, η Γερμανική οικονομία, που βασίζεται στις πωλήσεις των αυτοκινήτων της, πλήττεται έντονα.
Οι εταιρείες ισχυρίζονται πως χρειάζεται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση από την ΕΕ στην επανέναρξη της παραγωγής μετά την κρίση. Δεν γίνεται κάποιες χώρες να δουλεύουν και κάποιες να μην δουλεύουν, υποστηρίζουν οι εταιρείες.
Στην σύσκεψη πήραν μέρος η Άγγελα Μέρκελ, ο υπουργός οικονομίας Peter Altmaier, ο υπουργός οικονομικών Olaf Scholz, ο επικεφαλής της ένωσης IG Metall Joerg Hofmann, ο CEO της Daimler Ola Kaellenius, το αφεντικό της BMW Oliver Zipse και ο CEO της VW Herbert Dies.
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link για το άρθρο.
Με πληροφορίες από Handelsblatt και Reuters
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου