Παρασκευή 9 Αυγούστου 2024

Η ΕΕ δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για τις δασικές πυρκαγιές

Η ΕΕ στην πραγματικότητα αδιαφορεί για τις δασικές πυρκαγιές στην Ευρώπη, καθώς η έλλειψη δένδρων και οι πολλές καταστροφικές δασικές πυρκαγιές ενισχύουν το αφήγημα της κλιματικής αλλαγής που μετατράπηκε λεκτικά σε κλιματική κρίση.


Εδώ και 15 χρόνια η ΕΕ βομβαρδίζει τους πολίτες των χωρών μελών με το αφήγημα της κλιματικής αλλαγής / κρίσης. Πράγματι, το κλίμα δεν είναι αυτό που ήταν τις περασμένες δεκαετίες, πράγματι παρατηρούνται φαινόμενα που δεν ήταν συνηθισμένα στην Ευρώπη, αλλά οι αιτίες δεν είναι αυτές που παρουσιάζονται.

Το χειρότερο από όλα δε, είναι ότι ζούμε έναν νέο μεσαίωνα στην έκφραση οποιασδήποτε αντίθετης άποψης, ακόμη και με επιστημονικά δεδομένα.

Οι «προοδευτικοί» και «δημοκράτες» της woke κουλτούρας της φιλελέφτ ελίτ που κυβερνά της Ευρώπη, έχει ουσιαστικά απαγορέψει τον δημόσιο διάλογο για το κλίμα, βαφτίζοντας «αρνητές» όσους δεν ασπάζονται το δόγμα της κλιματικής αλλαγής / κρίσης και της επιβολής της ηλεκτροκίνησης και της ενέργειας από (δήθεν) ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Το ότι τα τελευταία 35 χρόνια τα δάση της Ευρώπης έχουν καεί, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να υπάρξει η απαραίτητη δροσιά το καλοκαίρι, το χώμα να μην συγκρατείται στα βουνά και γενικώς να έχει διαταραχθεί το μικροκλίμα των διαφόρων πληγεισών περιοχών, αποτελεί βούτυρο στο ψωμί του αφηγήματος της ΕΕ.

Έτσι, για τα μάτια του κόσμου, για να μπορεί η Ούρσουλα και η κάθε Ούρσουλα των Βρυξελών να διατρανώσει το ενδιαφέρον της για τα δάση, η ΕΕ αποφάσισε τον περασμένο Μάρτιο, την αγορά μόλις 12 καινούριων πυροσβεστικών αεροσκαφών Candair (DHC-515) για να τα διανείμει ανά 2 σε 6 χώρες (Ελλάδα, Κροατία, Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία)… Αυτά τα 12 αεροσκάφη θα ανήκουν στο πρόγραμμα rescEU και θα είναι διαθέσιμα να σταλούν οπουδήποτε στην Ευρώπη, όταν ζητηθεί.
Διαβάστε σχετικά ΕΔΩ.

Όμως, όταν στην Ευρώπη καθημερινά και επί μήνες ξεσπούν εκατοντάδες πυρκαγιές, είναι τα 12 αυτά αεροσκάφη επαρκή για να αντιμετωπίσουν την πύρινη λαίλαπα; Δείτε τον σημερινό χάρτη με τις πυρκαγιές στην Ευρώπη. Που να πρωτοπάνε;

Ο σκεπτόμενος πολίτης θα πει ότι οι 6 αυτές χώρες, διαθέτουν ήδη αρκετά Candair, είτε τα CL-215, είτε τα CL-415. Ναι, αλλά αυτά είναι πλέον λίγα και γερασμένα.

Επίσης, κυρίως οι χώρες του νότου, ξοδεύουν αρκετά δισεκατομμύρια κάθε χρόνο, για να νοικιάσουν από ιδιωτικές εταιρείες είτε μικρά πυροσβεστικά αεροσκάφη (air tractor), είτε ελικόπτερα (Erickson κλπ).

Θα ήταν σαφώς προτιμότερο να γίνει μια συνολική Ευρωπαϊκή παραγγελία και για τις 6 αυτές χώρες, για 120 καινούρια Canadair (20 σε κάθε χώρα) ώστε να καλύψουν τις εσωτερικές τους ανάγκες και αντί για 12, να παραγγελθούν 60 πυροσβεστικά Canadair για λογαριασμό της ΕΕ, που θα διατίθενται ανάλογα, ακόμη και σε χώρες εκτός ΕΕ. Η τιμή για 180 αεροσκάφη σε βάθος 15ετίας, θα ήταν σχεδόν η μισή από ότι τώρα.

Αλλά, πως θα κερδίζουν ετησίως δισεκατομμύρια οι ιδιωτικές εταιρείες παροχής δασοπυρόσβεσης; Πως;

Γι’ αυτό υποστηρίζουμε ότι η ΕΕ και οι Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για την προστασία των δασών, του περιβάλλοντος και του κλίματος.

Ο σκοπός τους είναι το κέρδος και τίποτα περισσότερο. Κέρδος από τις ανεμογεννήτριες που επηρεάζουν το μικροκλίμα των περιοχών που τοποθετούνται, κέρδος από τα φωτοβολταϊκά που τοποθετούνται σε καλλιεργήσιμες εκτάσεις, αντί να τοποθετούνται μόνο σε άγονα εδάφη, κέρδος από την αεροπυρόσβεση, κέρδος από την ηλεκτροκίνηση...

Ταυτόχρονα, η Καναδική κατασκευάστρια εταιρεία των Canadair, ενημέρωσε στις αρχές Ιουνίου την Ελλάδα, ότι με παραγγελία μόλις 5 καινούριων DHC-515 δεν γίνεται να στηθεί γραμμή παραγωγής. Χρειάζονται παραγγελίες άνω των 20 αεροσκαφών. Τα συνολικά 24 Canadair που φαίνεται ότι έχουν παραγγελθεί από την ΕΕ και τις 6 ευρωπαϊκές χώρες, δεν αρκούν για να στηθεί γραμμή παραγωγής.
Διαβάστε σχετικά ΕΔΩ.

Εύλογα θα αναρωτηθεί ο αναγνώστης, πόσα δισεκατομμύρια χρειάζονται για τα 180 καινούρια Canadair που προτείναμε; Πολύ λίγα εάν θέλουμε να προστατέψουμε τα δάση της Ευρώπης, το περιβάλλον μας και να μετριαστεί η λεγόμενη κλιματική αλλαγή / κρίση.

Σύμφωνα με την Ελληνική συμφωνία με την εταιρεία, κάθε αεροσκάφος θα κοστίσει (με τα παρελκόμενα) 51.571.428,57 ευρώ. (7 αεροσκάφη για 361.000.000).
Διαβάστε σχετικά ΕΔΩ.

Σύμφωνα με την πάγια τακτική για τις πωλήσεις αεροσκαφών, εάν γινόταν μία κεντρική Ευρωπαϊκή παραγγελία 180 αεροσκαφών, τότε η τιμή του κάθε αεροσκάφους θα έπεφτε πολύ, πάρα πολύ.

Επομένως, την επόμενη φορά που θα συναντήσετε τον ευρωβουλευτή και τον βουλευτή που ψηφίσατε, αντί να τον χειροκροτήσετε δουλικά, ρωτήστε τον με ψηλά το κεφάλι, γιατί η ΕΕ δεν προχωρά σε μαζική παραγγελία καινούριων Candair, ώστε να καλυφθούν οι Ευρωπαϊκές ανάγκες και να προστατευτούν τα δάση και το κλίμα;

Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου