Η κρατική Τουρκική εταιρεία πετρελαίων (TPAO) απέκτησε το τρίτο πλωτό της γεωτρύπανο σε δημοπρασία που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο.
Σύμφωνα με το ναυτικό περιοδικό Denizcilik Dergisi, πρόκεται για το πλοίο Sertao που αγοράστηκε έναντι μόλις 37,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πλοίο έχει μήκος 228 μέτρα, πλάτος 42, βύθισμα 12 και εκτόπισμα 62.000 τόνους. Το πλοίο μπορεί να τρυπήσει σε βάθος μέχρι 11.400 μέτρων.
Το Sertao ναυπηγήθηκε στη Νότιο Κορέα από τη Samsung το 2012 και μέχρι το 2015 χρησιμοποιήθηκε από τη Βραζιλιάνικη εταιρεία Petrobras.
Το πλοίο με σημαία των νησιών Μάρσαλ, βρίσκεται αγκυροβολημένο στο Port Talbot της Μεγάλης Βρετανίας εδώ και πολύ καιρό, ενώ η ιδιοκτήτρια Βραζιλιάνικη εταιρεία έχει χρεοκοπήσει εδώ και χρόνια. Έτσι, ενώ η κατασκευή του πλοίου κόστισε 600 εκατομμύρια δολάρια, πωλήθηκε μόλις για 37,5 εκατομμύρια, ώστε να καλυφθούν τα χρέη.
Τα άλλα δύο πλωτά γεωτρύπανα της Τουρκίας, το Fatih και το Yavuz που είχαν αγοραστεί από τη Νορβηγία, μπορούν να τρυπήσουν σε βάθος περίπου 12.000 μέτρων.
Το γεγονός πως το Fatih και το Yavuz πραγματοποίησαν γεωτρήσεις στην ΑΟΖ της Κύπρου υπό την συνοδεία φρεγατών, είχε ως αποτέλεσμα την επιβολή κυρώσεων κατά της Τουρκίας από την ΕΕ.
Η Τουρκία έχει αποφασίσει να μην περιμένει τις πετρελαϊκές εταιρείες να ενδιαφερθούν για την ύπαρξη πετρελαίου και φυσικού αερίου στην ΑΟΖ της ή και στην ΑΟΖ της Ελλάδας και της Κύπρου. Για τον λόγο αυτό φρόντισε να αποκτήσει 3 πλωτά γεωτρύπανα για να προωθήσει τα συμφέροντά της στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η Τουρκία δεν ενδιαφέρεται για το δήθεν Διεθνές Δίκαιο. Έχουμε γράψει πολλές φορές πως Δίκαιο είναι το Δίκαιο του ισχυρού.
Η αυτάρκεια είναι αυτή που κάνει μια χώρα ισχυρή. Αυτάρκεια σε τρόφιμα, αυτάρκεια σε βιομηχανικά προϊόντα, αυτάρκεια στην κατασκευή οπλικών συστημάτων, αυτάρκεια στην ικανότητα ανακάλυψης και εξόρυξης ενέργειας.
Ας παραδειγματιστούν επιτέλους όσοι κυβερνούν την Ελλάδα.
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link.
Σύμφωνα με το ναυτικό περιοδικό Denizcilik Dergisi, πρόκεται για το πλοίο Sertao που αγοράστηκε έναντι μόλις 37,5 εκατομμυρίων δολαρίων. Το πλοίο έχει μήκος 228 μέτρα, πλάτος 42, βύθισμα 12 και εκτόπισμα 62.000 τόνους. Το πλοίο μπορεί να τρυπήσει σε βάθος μέχρι 11.400 μέτρων.
Το Sertao ναυπηγήθηκε στη Νότιο Κορέα από τη Samsung το 2012 και μέχρι το 2015 χρησιμοποιήθηκε από τη Βραζιλιάνικη εταιρεία Petrobras.
Το πλοίο με σημαία των νησιών Μάρσαλ, βρίσκεται αγκυροβολημένο στο Port Talbot της Μεγάλης Βρετανίας εδώ και πολύ καιρό, ενώ η ιδιοκτήτρια Βραζιλιάνικη εταιρεία έχει χρεοκοπήσει εδώ και χρόνια. Έτσι, ενώ η κατασκευή του πλοίου κόστισε 600 εκατομμύρια δολάρια, πωλήθηκε μόλις για 37,5 εκατομμύρια, ώστε να καλυφθούν τα χρέη.
Τα άλλα δύο πλωτά γεωτρύπανα της Τουρκίας, το Fatih και το Yavuz που είχαν αγοραστεί από τη Νορβηγία, μπορούν να τρυπήσουν σε βάθος περίπου 12.000 μέτρων.
Το γεγονός πως το Fatih και το Yavuz πραγματοποίησαν γεωτρήσεις στην ΑΟΖ της Κύπρου υπό την συνοδεία φρεγατών, είχε ως αποτέλεσμα την επιβολή κυρώσεων κατά της Τουρκίας από την ΕΕ.
Η Τουρκία έχει αποφασίσει να μην περιμένει τις πετρελαϊκές εταιρείες να ενδιαφερθούν για την ύπαρξη πετρελαίου και φυσικού αερίου στην ΑΟΖ της ή και στην ΑΟΖ της Ελλάδας και της Κύπρου. Για τον λόγο αυτό φρόντισε να αποκτήσει 3 πλωτά γεωτρύπανα για να προωθήσει τα συμφέροντά της στην Ανατολική Μεσόγειο.
Η Τουρκία δεν ενδιαφέρεται για το δήθεν Διεθνές Δίκαιο. Έχουμε γράψει πολλές φορές πως Δίκαιο είναι το Δίκαιο του ισχυρού.
Η αυτάρκεια είναι αυτή που κάνει μια χώρα ισχυρή. Αυτάρκεια σε τρόφιμα, αυτάρκεια σε βιομηχανικά προϊόντα, αυτάρκεια στην κατασκευή οπλικών συστημάτων, αυτάρκεια στην ικανότητα ανακάλυψης και εξόρυξης ενέργειας.
Ας παραδειγματιστούν επιτέλους όσοι κυβερνούν την Ελλάδα.
Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου