Τρίτη 8 Μαρτίου 2022

871 ελαττώματα για το F-35!!!

Ένα καθόλου κολακευτικό άρθρο για το «καμάρι» των Αμερικανών, το πέμπτης γενιάς μαχητικό αεροσκάφος F-35, εντοπίσαμε στο διαδίκτυο.

Στο άρθρο του Military Watch Magazine αναφέρεται ότι το F-35 έχει παρουσιάσει περισσότερα από 800 ελαττώματα που περιορίζουν την λειτουργία του, ενώ δεν είναι κατάλληλο για εμπλοκές μέτριας έντασης!

«Στις 7 Μαρτίου αναφέρθηκε για το F-35 ότι κατέρριψε με πυραύλους αέρος – αέρος, δύο άοπλα Ιρανικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη, που φέρεται να μετέφεραν οπλισμό στη Λωρίδα της Γάζας για να υποστηρίξουν τους πολιτοφυλακές που εδρεύουν εκεί. 
Οι καταρρίψεις φέρονται να σημειώθηκαν στις αρχές του 2021. 
Η καταλληλόλητα του F-35 για αερομαχίες έχει αμφισβητηθεί εδώ και καιρό, με το αεροσκάφος να υποφέρει με περισσότερα από 800 ελαττώματα (για την ακρίβεια 871 σύμφωνα με άρθρο του Bloomberg) και την αρχική ικανότητα λειτουργίας του να έχει περιοριστεί, που σημαίνει ότι δεν είναι κατάλληλο για εμπλοκές μέτριας έντασης (σύμφωνα με δημοσίευμα του National Interest). Ως αποτέλεσμα, το Πεντάγωνο δεν ενέκρινε την παραγωγή πλήρους κλίμακας για το αεροσκάφος (σύμφωνα με δημοσίευμα του Military Watch Magazine), αν και ενάντια σε μη οπλισμένα υποηχητικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη, που πιθανότατα εμπλέκονταν εντός οπτικής εμβέλειας, το F-35 πιθανότατα θα ήταν ικανό να τα εξουδετερώσει.  
Το F-35 έχει εξαχθεί ευρέως κυρίως σε δυτικές χώρες και αναμένεται να αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά της επανδρωμένης τακτικής πολεμικής αεροπορίας του ΝΑΤΟ για τις επόμενες δεκαετίες, κάνοντας την πρώτη του κατάρριψη, εναντίον άοπλων και μη επανδρωμένων στόχων, ένα σημαντικό ορόσημο» αναφέρεται στο άρθρο.

Αυτά που παρατηρούμε και μας προβληματίζουν είναι:
- 871 ελαττώματα.
- Περιορισμένη αρχική λειτουργία.
- Δεν είναι κατάλληλο για εμπλοκές (αερομαχίες) μέτριας έντασης.
- Δεν εγκρίθηκε η πλήρης κλίμακα παραγωγής του.
- Ενάντια σε άοπλα υποηχητικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη, είναι πιθανότατα ικανό να τα καταρρίψει.

Είναι δυνατόν να συνεχίζουν να υφίστανται όλα αυτά τα προβλήματα και η Ελλάδα να εξετάζει την απόκτηση του συγκεκριμένου αεροσκάφους; Μπορούμε να εικάσουμε πως το ΓΕΑ γνωρίζοντας αυτά τα προβλήματα, θα έχει εισηγηθεί στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, την απόκτηση επιπλέον 24 Rafale, ώστε να δημιουργηθεί μια ικανή δύναμη 48 αεροσκαφών 4ης++ γενιάς. Αν δεν το έχει κάνει, διερωτόμαστε το γιατί; 

Αργότερα, όπως έχει ειπωθεί αρκετές φορές από τον Υπουργό Άμυνας και εφόσον όλα αυτά τα προβλήματα ξεπεραστούν / λυθούν για το F-35, θα υπάρχει νόημα για την απόκτηση 24 F-35.

Αυτό που προέχει σήμερα, είναι ο γρήγορος εκσυγχρονισμός των 83 F-16 σε επίπεδο Viper, η άμεση αναβάθμιση των F-16 block.50 σε επίπεδο Advanced από τα εξαρτήματα των αναβαθμισθέντων F-16 σε επίπεδο Viper και επίσης η αναβάθμιση των F-16 Block.30 στο ανώτερο δυνατό επίπεδο από τα εξαρτήματα των Block.52+.

Ήδη, η Τουρκία ανακοίνωσε την ανάπτυξη Τουρκικού ραντάρ AESA για τα δικά της F-16 Block.30. Η Ελλάδα γιατί απαξιώνει τα δικά της Block.30 όταν διαθέτει ήδη τα κατάλληλα εξαρτήματα για την αναβάθμισή τους;

Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου