Υψηλό 14 ετών από το δολάριο με τον Trump να έρχεται, ενώ ανακοινώθηκε επένδυση αξίας 1 δισ. στην Βρετανία του Brexit από την Google.
Τελικά, είναι πλέον περισσότερο από βέβαιο πως τα διεθνή MME σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, προσπαθούν να φοβίσουν τον κόσμο και να τον καθοδηγήσουν, ώστε να έρθουν στην εξουσία οι «εκλεκτοί» ή να επικρατήσει το αποτέλεσμα που επιθυμούν οι «καθοδηγητές».
Παρακολουθούμε τα τελευταία χρόνια, τα χρόνια της κρίσης, σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, να υπάρχει σαφής καθοδήγηση υπέρ κάποιου υποψηφίου ή υπέρ κάποιου αποτελέσματος.
Όποιος δε, εκφράζει δημοκρατικά την αντίθετη άποψή του, αυτομάτως αποκτά το προφίλ του «εθνικιστή», του «ακροδεξιού», του «ρατσιστή», του «ξενοφοβικού», του «ομοφοβικού», του «φασίστα», του «σεξιστή» και άλλα παρόμοια…
Πρόκειται για κανονική προπαγάνδα!
Γιατί όλες οι δημοσκοπήσεις που δημοσιεύουν τα «ελεύθερα» και «αντικειμενικά» ΜΜΕ, ακολουθούν την ίδια γραμμή και προβάλλουν τις ίδιες «αξίες» που τελικά δεν επικρατούν στις εκλογές;
Τα τρανταχτά παραδείγματα είναι 3:
- Το Ελληνικό Δημοψήφισμα, που το ΝΑΙ προπαγανδίστηκε όσο τίποτε άλλο, αλλά το ΟΧΙ επικράτησε με 62%.
- Το Βρετανικό Δημοψήφισμα για το Brexit, που παρά το ότι όλες οι δημοσκοπήσεις «έδειχναν» παραμονή στην ΕΕ, επικράτησε η έξοδος.
- Οι Αμερικανικές εκλογές, που μέχρι την τελευταία στιγμή δινόταν ως νικήτρια η Χίλαρυ Κλίντον και τελικά νίκησε ο «ακροδεξιός», ο «σεξιστής», ο «ξενοφοβικός» Ντόναλντ Τραμπ.
Έτσι λοιπόν, παρά τον εκφοβισμό των ψηφοφόρων από τα ΜΜΕ για την επερχόμενη «καταστροφή» της οικονομίας της Βρετανίας σε περίπτωση εξόδου της από το μαντρί της ΕΕ, η Google αποφάσισε να επενδύσει 1 δισεκατομμύριο λίρες (περίπου 1,1 δισ. ευρώ) στην Βρετανία!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, η Google θα ανοίξει νέα κεντρικά – επιτελικά γραφεία στο Λονδίνο, δημιουργώντας 3.000 νέες θέσεις εργασίας μέχρι το 2020. Έτσι, θα δοθεί ώθηση στον τομέα της τεχνολογίας της χώρας, καθώς η εταιρεία πιστεύει πως η Βρετανία εξακολουθεί να αποτελεί κατάλληλη χώρα για επενδύσεις, επειδή η Βρετανική οικονομία έχει βάθος μεγαλύτερο από το Brexit!
Η Google πιστεύει πως τα ανοιχτά σύνορα και η ελεύθερη μετακίνηση μεταναστών με προσόντα, είναι απαραίτητα για την επιτυχία των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας στην Βρετανία, αλλά παρά το Brexit, δεν ανησυχεί!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, το δολάριο έφτασε στο υψηλότερο σημείο ισοτιμίας, εδώ και 14 χρόνια, παρά την εκλογή του Τραμπ και την καταστροφολογία που προηγήθηκε και ακολούθησε.
Αυτό δείχνει την επιστροφή των επενδυτών στο δολάριο, τονίζει το Reuters.
Το δολάριο κέρδισε 0,5% και έφτασε σε ισοτιμία στο 1,07 με το ευρώ.
Ο νεοεκλεγμένος πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ σχεδιάζει να μειώσει τους φόρους και να αυξήσει τις δαπάνες για τις υποδομές, τονώνοντας την οικονομική δραστηριότητα. Οι προτάσεις του για απέλαση εκατομμυρίων παράνομων μεταναστών και επιβολή δασμών στα φθηνά εισαγόμενα προϊόντα, αναμένεται να αυξήσουν τον πληθωρισμό.
Αυτό οδήγησε στην αύξηση των προσδοκιών για ταχύτερη αύξηση των επιτοκίων, ενισχύοντας το δολάριο. Ο δείκτης που μετρά την τιμή του δολαρίου σε σχέση με αρκετά άλλα νομίσματα, ανέβηκε στις 100,53 μονάδες, το υψηλότερο σημείο από το 2003.
Να σημειώσουμε πως τα χρηματιστήρια του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης συνεχίζουν να διαγράφουν κέρδη, παρά το Brexit και παρά την νίκη του Trump.
Τελικά, φαίνεται πως οι λαοί ξυπνάνε και αντιστέκονται στο σανό που τους ταΐζουν τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ. Θα πρέπει όμως να υπάρξει μια πιο εντυπωσιακή στροφή των λαών.
Ειδικά ο Ελληνικός λαός, την επόμενη φορά που θα φτάσει στην κάλπη, ας κοιταχτεί επιτέλους στον καθρέφτη και ας σκεφτεί καλά: ποιοι τον έφεραν στην σημερινή κατάντια, ποιοι του πούλησαν ψέματα για δήθεν «λεφτά που υπάρχουν», για «Ζάππειο 1, 2, 3 κλπ», για «νταούλια και ζουρνάδες και αγορές που θα χορεύουν» κλπ κλπ.
Αυτό που πρέπει να αναρωτηθούμε είναι: ποιος ΔΕΝ έβλαψε ΠΟΤΕ την χώρα, είτε μέσα είτε έξω από την Βουλή;
Η απάντηση στο ερώτημα «ποιον να ψηφίσω;» είναι απλή:
πριν την κάλπη, δίνονται στον ψηφοφόρο περίπου 40 ψηφοδέλτια!
Ψάξτε να μάθετε τι είναι το κάθε κόμμα και τι πρεσβεύει.
Βασικό σημείο είναι το να μην επηρεάζεται ο ψηφοφόρος από το τι λένε τα ΜΜΕ για τα κόμματα και τους αρχηγούς τους.
Δεν μπορεί, κάποιο κόμμα θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του Έλληνα!...
Τελικά, είναι πλέον περισσότερο από βέβαιο πως τα διεθνή MME σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, προσπαθούν να φοβίσουν τον κόσμο και να τον καθοδηγήσουν, ώστε να έρθουν στην εξουσία οι «εκλεκτοί» ή να επικρατήσει το αποτέλεσμα που επιθυμούν οι «καθοδηγητές».
Παρακολουθούμε τα τελευταία χρόνια, τα χρόνια της κρίσης, σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, να υπάρχει σαφής καθοδήγηση υπέρ κάποιου υποψηφίου ή υπέρ κάποιου αποτελέσματος.
Όποιος δε, εκφράζει δημοκρατικά την αντίθετη άποψή του, αυτομάτως αποκτά το προφίλ του «εθνικιστή», του «ακροδεξιού», του «ρατσιστή», του «ξενοφοβικού», του «ομοφοβικού», του «φασίστα», του «σεξιστή» και άλλα παρόμοια…
Πρόκειται για κανονική προπαγάνδα!
Γιατί όλες οι δημοσκοπήσεις που δημοσιεύουν τα «ελεύθερα» και «αντικειμενικά» ΜΜΕ, ακολουθούν την ίδια γραμμή και προβάλλουν τις ίδιες «αξίες» που τελικά δεν επικρατούν στις εκλογές;
Τα τρανταχτά παραδείγματα είναι 3:
- Το Ελληνικό Δημοψήφισμα, που το ΝΑΙ προπαγανδίστηκε όσο τίποτε άλλο, αλλά το ΟΧΙ επικράτησε με 62%.
- Το Βρετανικό Δημοψήφισμα για το Brexit, που παρά το ότι όλες οι δημοσκοπήσεις «έδειχναν» παραμονή στην ΕΕ, επικράτησε η έξοδος.
- Οι Αμερικανικές εκλογές, που μέχρι την τελευταία στιγμή δινόταν ως νικήτρια η Χίλαρυ Κλίντον και τελικά νίκησε ο «ακροδεξιός», ο «σεξιστής», ο «ξενοφοβικός» Ντόναλντ Τραμπ.
Έτσι λοιπόν, παρά τον εκφοβισμό των ψηφοφόρων από τα ΜΜΕ για την επερχόμενη «καταστροφή» της οικονομίας της Βρετανίας σε περίπτωση εξόδου της από το μαντρί της ΕΕ, η Google αποφάσισε να επενδύσει 1 δισεκατομμύριο λίρες (περίπου 1,1 δισ. ευρώ) στην Βρετανία!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, η Google θα ανοίξει νέα κεντρικά – επιτελικά γραφεία στο Λονδίνο, δημιουργώντας 3.000 νέες θέσεις εργασίας μέχρι το 2020. Έτσι, θα δοθεί ώθηση στον τομέα της τεχνολογίας της χώρας, καθώς η εταιρεία πιστεύει πως η Βρετανία εξακολουθεί να αποτελεί κατάλληλη χώρα για επενδύσεις, επειδή η Βρετανική οικονομία έχει βάθος μεγαλύτερο από το Brexit!
Η Google πιστεύει πως τα ανοιχτά σύνορα και η ελεύθερη μετακίνηση μεταναστών με προσόντα, είναι απαραίτητα για την επιτυχία των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας στην Βρετανία, αλλά παρά το Brexit, δεν ανησυχεί!
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, το δολάριο έφτασε στο υψηλότερο σημείο ισοτιμίας, εδώ και 14 χρόνια, παρά την εκλογή του Τραμπ και την καταστροφολογία που προηγήθηκε και ακολούθησε.
Αυτό δείχνει την επιστροφή των επενδυτών στο δολάριο, τονίζει το Reuters.
Το δολάριο κέρδισε 0,5% και έφτασε σε ισοτιμία στο 1,07 με το ευρώ.
Ο νεοεκλεγμένος πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ σχεδιάζει να μειώσει τους φόρους και να αυξήσει τις δαπάνες για τις υποδομές, τονώνοντας την οικονομική δραστηριότητα. Οι προτάσεις του για απέλαση εκατομμυρίων παράνομων μεταναστών και επιβολή δασμών στα φθηνά εισαγόμενα προϊόντα, αναμένεται να αυξήσουν τον πληθωρισμό.
Αυτό οδήγησε στην αύξηση των προσδοκιών για ταχύτερη αύξηση των επιτοκίων, ενισχύοντας το δολάριο. Ο δείκτης που μετρά την τιμή του δολαρίου σε σχέση με αρκετά άλλα νομίσματα, ανέβηκε στις 100,53 μονάδες, το υψηλότερο σημείο από το 2003.
Να σημειώσουμε πως τα χρηματιστήρια του Λονδίνου και της Νέας Υόρκης συνεχίζουν να διαγράφουν κέρδη, παρά το Brexit και παρά την νίκη του Trump.
Τελικά, φαίνεται πως οι λαοί ξυπνάνε και αντιστέκονται στο σανό που τους ταΐζουν τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ. Θα πρέπει όμως να υπάρξει μια πιο εντυπωσιακή στροφή των λαών.
Ειδικά ο Ελληνικός λαός, την επόμενη φορά που θα φτάσει στην κάλπη, ας κοιταχτεί επιτέλους στον καθρέφτη και ας σκεφτεί καλά: ποιοι τον έφεραν στην σημερινή κατάντια, ποιοι του πούλησαν ψέματα για δήθεν «λεφτά που υπάρχουν», για «Ζάππειο 1, 2, 3 κλπ», για «νταούλια και ζουρνάδες και αγορές που θα χορεύουν» κλπ κλπ.
Αυτό που πρέπει να αναρωτηθούμε είναι: ποιος ΔΕΝ έβλαψε ΠΟΤΕ την χώρα, είτε μέσα είτε έξω από την Βουλή;
Η απάντηση στο ερώτημα «ποιον να ψηφίσω;» είναι απλή:
πριν την κάλπη, δίνονται στον ψηφοφόρο περίπου 40 ψηφοδέλτια!
Ψάξτε να μάθετε τι είναι το κάθε κόμμα και τι πρεσβεύει.
Βασικό σημείο είναι το να μην επηρεάζεται ο ψηφοφόρος από το τι λένε τα ΜΜΕ για τα κόμματα και τους αρχηγούς τους.
Δεν μπορεί, κάποιο κόμμα θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις του Έλληνα!...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου