Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2015

Διόδια: ατελείωτα, βαρετά, πανάκριβα…

Πόσο κοστίζουν οι μετακινήσεις με αυτοκίνητο; Πόσο κοστίζουν τα διόδια; Πόσα διόδια πρέπει να πληρώσει κανείς για να κάνει τη διαδρομή Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη - Αθήνα και Αθήνα - Σπάρτη;

Όποιος έχει την ατυχία (όπως οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που αυτές τις μέρες αλωνίζουν την Ελλάδα για να βρεθούν στα σχολεία που τοποθετήθηκαν) να πρέπει να ταξιδέψει με αυτοκίνητο και να διανύσει μεγάλες αποστάσεις, της τάξης των 300, 500, 800 ή 1000 χιλιομέτρων στην Ελλάδα, θα βαρεθεί να πληρώνει διόδια!

Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και από την φωτογραφία, αν κάποιος πρέπει να μεταβεί οδικώς από τον Έβρο στην Λακωνία, θα πρέπει να σταματήσει και να πληρώσει στα διόδια 20 φορές!!!

Ναι, καλά διαβάσατε!
20 φορές θα πρέπει να ανοίξει το παράθυρο και να πληρώσει διόδια, για τη διαδρομή των 1000 χιλιομέτρων.
Το κόστος των διοδίων της διαδρομής αυτής είναι 49,5 ευρώ!

Θα πρέπει να πληρώσει 3 διόδια από την Αλεξανδρούπολη ως την Θεσσαλονίκη, κόστους 7,2 ευρώ.
Στη συνέχεια υπάρχουν ακόμη 12 διόδια από την Θεσσαλονίκη ως την Αθήνα, κόστους 30,7 ευρώ.
Τα διόδια στην Αττική οδό στοιχίζουν 2,8 ευρώ.
Έτσι, απομένουν ακόμη 4 διόδια ως την Λακωνία, κόστους 8,8 ευρώ.
Σύνολο 20 διοδίων: 49,5 ευρώ.

Αν προστεθεί και η βενζίνη που κοστίζει περίπου 120 ευρώ για τα 1000 χιλιόμετρα, (μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα), τότε το ταξίδι των 11 ωρών, των 1000 χιλιομέτρων και των 20 σταθμών διοδίων, κοστίζει 170 ευρώ!!!
Φυσικά άλλα τόσα κοστίζει η επιστροφή…

Η απορία όλων είναι, γιατί να μην μπορεί να αγοράσει κάποιος 1 εισιτήριο και για τα 20 διόδια, κόστους 49, 5 ευρώ, ώστε να μην χρειάζεται να σταματήσει 20 φορές;

Υπάρχουν τα e-pass θα πει κάποιος, αλλά αυτά είναι διαφορετικά για κάθε εταιρεία που διαχειρίζεται τους αυτοκινητοδρόμους.

Για τα 1000 χιλιόμετρα της συγκεκριμένης διαδρομής, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να διαθέτει 6 μηχανήματα, καθώς 6 είναι και οι εταιρείες…

Πόσο δύσκολο είναι αλήθεια να εκδοθεί 1 εισιτήριο και με την επίδειξή του και το σκανάρισμα από τον υπάλληλο του barcode, να μοιράζονται τα χρήματα στις εταιρείες;;;

Στην Ελλάδα του 21 αιώνα, είναι εξαιρετικά δύσκολο…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου