Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Πρόταση της Β’ ΕΛΜΕ Έβρου για τον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών

Διαβάζοντας την πρόταση της Υπουργείου για τον τρόπο που σκέφτεται να πραγματοποιήσει τους ελάχιστους διορισμούς των εκπαιδευτικών, το πρώτο αίσθημα που νιώσαμε είναι ότι μάλλον δεν καταλάβαμε καλά τι διαβάσαμε.
Κι όμως ο νόμος 3848/10 (ν. Διαμαντοπούλου), βρήκε επάξιο ανταγωνιστή σε παραλογισμό και αδικία!  


Πιο φωτογραφική πρόταση δε θα μπορούσε να υπάρξει. Με λίγα λόγια μόνο οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ του 2008 έχουν πιθανότητα διορισμού, αφού πιάνοντας τη βάση θα έχουν 55 μόρια, όσα δηλαδή και ένας αναπληρωτής που εργάζεται ανελλιπώς 6-7 ή και περισσότερα χρόνια στα δημόσια σχολεία και που πιθανότητα έχει «πετύχει» και αυτός σε παλιότερο ΑΣΕΠ!

Οι τόσες συναντήσεις εκπροσώπων του υπουργείου με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ-ΔΟΕ), οι επιτροπές που εδώ και καιρό συζητούν γι αυτό το θέμα, ψάχνοντας να βρουν την καλύτερη λύση, τελικά αποδείχθηκαν περιττές. Ακόμη και ο πιο ευκολόπιστος βλέπει ξεκάθαρα ότι αυτό που επικράτησε είναι η τακτική της συντεχνίας, των μικροπολιτικών συμφερόντων και του παρασκηνιακού παιχνιδιού!

Και όλα αυτά από μια ηγεσία που ευαγγελίζονταν τη δικαιοσύνη, τον ουσιαστικό διάλογο, την αποκατάσταση της όποιας αδικίας…

Επειδή στη Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ προσπαθήσαμε να υπηρετήσουμε τα παραπάνω με συνέπεια και σεβόμενοι την προσπάθεια όλων των εκπαιδευτικών που τόσα χρόνια αγωνίζονται να αποκτήσουν σταθερή δουλειά στο δημόσιο σχολείο, πραγματοποιήσαμε αρκετές συναντήσεις αναπληρωτών και καταλήξαμε στην ακόλουθη πρόταση:

Για την επόμενη σχολική χρονιά προηγούνται οι διοριστέοι του 2008 και όσοι βρίσκονται στους πίνακες με τα 30μηνα και 24μηνα.

Από εκεί και πέρα: 
Δημιουργία ενός και μόνο πίνακα (όχι στα ποσοστά από διάφορους πίνακες που δημιουργούν άσκοπες αντιπαραθέσεις), από τον οποίο θα γίνονται ΟΛΟΙ οι διορισμοί.

Τι θα περιέχει ο πίνακας και πώς θα γίνεται αθροιστικά η μοριοδότηση:

1.    1 μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας που έχει προσφερθεί στο δημόσιο σχολείο.
2.    1 μόριο για κάθε χρόνο από τη χρονιά κτήσης πτυχίου
3.    ΑΣΕΠ: Διαλέγει ο κάθε συνάδελφος έναν ΑΣΕΠ στον οποίο έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα μόρια και παίρνει 1 μόριο για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση.

Με αυτόν τον τρόπο
Α. Προτάσσεται η προϋπηρεσία
Β. Αναγνωρίζεται η παλαιότητα του πτυχίου (οπότε έτσι μπορούν να ενταχθούν στον πίνακα και οι νέοι συνάδελφοι)
Γ. Λαμβάνεται υπόψη και η επιτυχία στον ΑΣΕΠ (καλώς ή κακώς υπάρχουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί που ενεπλάκησαν στην απαράδεκτη αυτή διαδικασία μην έχοντας άλλη διέξοδο)

Π.χ. ένας εκπαιδευτικός με 40 μήνες προϋπηρεσίας που πήρε πτυχίο το 1995 και έγραψε σε έναν ΑΣΕΠ 68 σε αυτόν τον πίνακα θα έχει:
40 μόρια από προϋπηρεσία
20 μόρια από το πτυχίο
13 μόρια από ΑΣΕΠ
Σύνολο: 73 μόρια

Βλέπετε κύριοι υπουργοί και σύμβουλοι του υπουργείου Παιδείας,
με τους ανύπαρκτους διορισμούς των τελευταίων χρόνων τα σχολεία του Β. Έβρου -και όχι μόνο- δε θα λειτουργούσαν αν δε δούλευαν σε αυτά ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ!

Αυτό επιτρέψτε μας να το ξέρουμε καλύτερα από εσάς!!!

Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι:
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επικρατήσουν τάσεις εργασιακού κανιβαλισμού στο κομμάτι των αδιόριστων εκπαιδευτικών. Ο καθένας θα μπορούσε κάλλιστα με τα όσα έχουν διαδραματιστεί να αποτελεί μία κατηγορία από μόνος του. Όχι άλλες διαμάχες για το πώς θα διαχειριστούμε τα ψίχουλα.
Ένας και μόνο στόχος:

ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!

Για το Δ.Σ.

Η Πρόεδρος                                                     Ο Γ. Γραμματέας

Γιαννάτου Κική                                                   Κωτούλας Τάσος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου