Τα οικονομικά προβλήματα που μαστίζουν την Ελλάδα έχουν ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να συντηρηθούν οι μοτοσυκλέτες και τα αυτοκίνητα της Ελληνικής Αστυνομίας. Αναγκαστικά κανιβαλίζονται τα παροπλισμένα οχήματα, για να διατηρηθούν σε χρήση τα υπόλοιπα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Καθημερινή, ακινητοποιημένα λόγω μηχανικών βλαβών είναι 700 από τα 1250 δίκυκλα της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. αδυνατεί λόγω παντελούς έλλειψης χρημάτων να διαθέσει κονδύλια για την επισκευή τους, ενώ μετά την επιβολή της τραπεζικής αργίας ματαιώθηκαν και οι δωρεές επιχειρηματιών, που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον να χρηματοδοτήσουν την επισκευή μοτοσικλετών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λόγω του κλεισίματος των τραπεζών, ανεστάλη η απόφαση τράπεζας να διαθέσει υπό μορφή δωρεάς 40.000 ευρώ που, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, θα επέτρεπε να επισκευαστούν μέχρι και 50 μηχανές.
Η ομάδα ΔΙ.ΑΣ. έχει, στο μεταξύ, αναλάβει το κύριο βάρος εφαρμογής του έκτακτου σχεδίου δράσης για την προστασία των καταθετών που πραγματοποιούν αναλήψεις χρημάτων από ATM και τα περίπου 350 υποκαταστήματα τραπεζών στην Αττική που εξυπηρετούν συνταξιούχους και ανέργους.
Κατά το διάστημα εφαρμογής του έκτακτου σχεδίου της ΓΑΔΑ περιπολούν στην Αττική 90 περίπου ομάδες ΔΙ.ΑΣ. από τις 7 π.μ. έως τη 1 μετά τα μεσάνυχτα και μόνο στη διάρκεια της υπόλοιπη νύχτας ο αριθμός των ομάδων περιορίζεται σε 15.
Έτσι, αντίθετα με ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν (κάθε αστυνομικός της ΔΙ.ΑΣ. είχε χρεωμένη τη δική του μοτοσικλέτα) για να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός της ΓΑΔΑ πρέπει κάθε δίκυκλο να δουλεύει ακατάπαυστα 18 ώρες, καθώς λόγω έλλειψης μηχανών, για να πιάσει δουλειά η βάρδια θα πρέπει να έχει παραλάβει τα δίκυκλα από την προηγούμενη.
Αρμόδιος αξιωματικός εξήγησε στην «Κ» ότι το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας τυπικά εγκρίνει τις δαπάνες για την επισκευή των δικύκλων, ωστόσο την εκταμίευση των χρημάτων μπλοκάρει η Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) του υπουργείου Οικονομικών.
Οι τελευταίες επισκευές έγιναν πριν από περίπου τρεις μήνες. Έκτοτε, όσες μοτοσικλέτες αντιμετωπίζουν μηχανικό πρόβλημα ή χρειάζονται αντικατάσταση ελαστικών παροπλίζονται, ενώ το κόστος των μικροεπισκευών συχνά καλύπτουν οι αστυνομικοί από την τσέπη τους.
Παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζει και ο στόλος αυτοκινήτων της Άμεσης Δράσης. Λόγω έλλειψης κονδυλίων για τη συντήρηση και επισκευή τους, λειτουργικά είναι σήμερα τα 80 από τα συνολικά 180 περιπολικά που διαθέτει η Άμεση Δράση στην Αττική.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ηλικίας περίπου 15 ετών, έχουν διανύσει καθένα από αυτά 300.000 - 400.000 χιλιόμετρα με συνέπεια να παρουσιάζουν σοβαρές και δαπανηρές βλάβες.
Ενδεικτικό της πλήρους έλλειψης χρημάτων για τη συντήρηση του στόλου των αυτοκινήτων είναι το γεγονός ότι πέρυσι η ΕΛ.ΑΣ. διέλυσε 3.000 ακινητοποιημένα περιπολικά προκειμένου να τροφοδοτεί με ανταλλακτικά τα εναπομείναντα λειτουργικά!
Στη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, στο σχέδιο περιπολιών της ΓΑΔΑ συμμετέχουν 35 αυτοκίνητα της Άμεσης Δράσης ανά βάρδια, ενώ σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία καταγράφεται αύξηση 30% του αριθμού των συλλήψεων, προσαγωγών, ελέγχων κ.α.
Πως επομένως θα μπορέσει η Αστυνομία να επιτελέσει το έργο της; Πως θα μπορούν οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς, όταν οι Αστυνομικοί δεν διαθέτουν ασφαλή και επαρκή οχήματα για να προστατεύσουν τον πολίτη;
Καλό θα ήταν ΟΛΟΙ όσοι διαθέτουν εκατομμύρια σε «ασφαλείς» λογαριασμούς στο εξωτερικό ή το εσωτερικό, να μην ξοδεύουν τα εκατομμύριά τους μόνο στους ποδοσφαιριστές και τους μπασκετμπολίστες, αλλά να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να προσφέρουν στην Ελλάδα τα απαραίτητα χρήματα για τις επισκευές των οχημάτων, αλλά και να αγοράσουν καινούριες μηχανές και αυτοκίνητα, ώστε η Ελληνική Αστυνομία να μπορεί να επιτελέσει το έργο της με ασφάλεια!
ΥΓ
Όσοι βρίζετε την Αστυνομία, θυμηθείτε πως ό,τι κι αν σας συμβεί, θα τηλεφωνήσετε στο 100 ζητώντας προστασία και βοήθεια…
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Καθημερινή, ακινητοποιημένα λόγω μηχανικών βλαβών είναι 700 από τα 1250 δίκυκλα της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. αδυνατεί λόγω παντελούς έλλειψης χρημάτων να διαθέσει κονδύλια για την επισκευή τους, ενώ μετά την επιβολή της τραπεζικής αργίας ματαιώθηκαν και οι δωρεές επιχειρηματιών, που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον να χρηματοδοτήσουν την επισκευή μοτοσικλετών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λόγω του κλεισίματος των τραπεζών, ανεστάλη η απόφαση τράπεζας να διαθέσει υπό μορφή δωρεάς 40.000 ευρώ που, σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, θα επέτρεπε να επισκευαστούν μέχρι και 50 μηχανές.
Η ομάδα ΔΙ.ΑΣ. έχει, στο μεταξύ, αναλάβει το κύριο βάρος εφαρμογής του έκτακτου σχεδίου δράσης για την προστασία των καταθετών που πραγματοποιούν αναλήψεις χρημάτων από ATM και τα περίπου 350 υποκαταστήματα τραπεζών στην Αττική που εξυπηρετούν συνταξιούχους και ανέργους.
Κατά το διάστημα εφαρμογής του έκτακτου σχεδίου της ΓΑΔΑ περιπολούν στην Αττική 90 περίπου ομάδες ΔΙ.ΑΣ. από τις 7 π.μ. έως τη 1 μετά τα μεσάνυχτα και μόνο στη διάρκεια της υπόλοιπη νύχτας ο αριθμός των ομάδων περιορίζεται σε 15.
Έτσι, αντίθετα με ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν (κάθε αστυνομικός της ΔΙ.ΑΣ. είχε χρεωμένη τη δική του μοτοσικλέτα) για να υλοποιηθεί ο σχεδιασμός της ΓΑΔΑ πρέπει κάθε δίκυκλο να δουλεύει ακατάπαυστα 18 ώρες, καθώς λόγω έλλειψης μηχανών, για να πιάσει δουλειά η βάρδια θα πρέπει να έχει παραλάβει τα δίκυκλα από την προηγούμενη.
Αρμόδιος αξιωματικός εξήγησε στην «Κ» ότι το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας τυπικά εγκρίνει τις δαπάνες για την επισκευή των δικύκλων, ωστόσο την εκταμίευση των χρημάτων μπλοκάρει η Υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ) του υπουργείου Οικονομικών.
Οι τελευταίες επισκευές έγιναν πριν από περίπου τρεις μήνες. Έκτοτε, όσες μοτοσικλέτες αντιμετωπίζουν μηχανικό πρόβλημα ή χρειάζονται αντικατάσταση ελαστικών παροπλίζονται, ενώ το κόστος των μικροεπισκευών συχνά καλύπτουν οι αστυνομικοί από την τσέπη τους.
Παρόμοια προβλήματα αντιμετωπίζει και ο στόλος αυτοκινήτων της Άμεσης Δράσης. Λόγω έλλειψης κονδυλίων για τη συντήρηση και επισκευή τους, λειτουργικά είναι σήμερα τα 80 από τα συνολικά 180 περιπολικά που διαθέτει η Άμεση Δράση στην Αττική.
Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ηλικίας περίπου 15 ετών, έχουν διανύσει καθένα από αυτά 300.000 - 400.000 χιλιόμετρα με συνέπεια να παρουσιάζουν σοβαρές και δαπανηρές βλάβες.
Ενδεικτικό της πλήρους έλλειψης χρημάτων για τη συντήρηση του στόλου των αυτοκινήτων είναι το γεγονός ότι πέρυσι η ΕΛ.ΑΣ. διέλυσε 3.000 ακινητοποιημένα περιπολικά προκειμένου να τροφοδοτεί με ανταλλακτικά τα εναπομείναντα λειτουργικά!
Στη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, στο σχέδιο περιπολιών της ΓΑΔΑ συμμετέχουν 35 αυτοκίνητα της Άμεσης Δράσης ανά βάρδια, ενώ σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία καταγράφεται αύξηση 30% του αριθμού των συλλήψεων, προσαγωγών, ελέγχων κ.α.
Πως επομένως θα μπορέσει η Αστυνομία να επιτελέσει το έργο της; Πως θα μπορούν οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς, όταν οι Αστυνομικοί δεν διαθέτουν ασφαλή και επαρκή οχήματα για να προστατεύσουν τον πολίτη;
Καλό θα ήταν ΟΛΟΙ όσοι διαθέτουν εκατομμύρια σε «ασφαλείς» λογαριασμούς στο εξωτερικό ή το εσωτερικό, να μην ξοδεύουν τα εκατομμύριά τους μόνο στους ποδοσφαιριστές και τους μπασκετμπολίστες, αλλά να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να προσφέρουν στην Ελλάδα τα απαραίτητα χρήματα για τις επισκευές των οχημάτων, αλλά και να αγοράσουν καινούριες μηχανές και αυτοκίνητα, ώστε η Ελληνική Αστυνομία να μπορεί να επιτελέσει το έργο της με ασφάλεια!
ΥΓ
Όσοι βρίζετε την Αστυνομία, θυμηθείτε πως ό,τι κι αν σας συμβεί, θα τηλεφωνήσετε στο 100 ζητώντας προστασία και βοήθεια…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου