Σήμερα αναμένεται το καράβι με τα ανταλλακτικά για το Πολεμικό Ναυτικό και τον Στόλο. Το πρώτο φορτίο με ανταλλακτικά φρεγατών τύπου S (ΛΗΜΝΟΣ - ΕΛΛΗ) που εξασφαλίστηκαν από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα φθάνουν στον Πειραιά, με την ανακούφιση στο ΓΕΝ και στον Στόλο να είναι μεγάλη.
Η συμφωνία κλείστηκε μετά από τις επαφές που είχε πριν από μερικούς μήνες ο Α/ΓΕΝ Βαγγέλης Αποστολάκης. Σε περίπου 15 ημέρες θα ακολουθήσει και το δεύτερο φορτίο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις επιτελών του ΠΝ που χειρίστηκαν την υπόθεση, τα ανταλλακτικά μπορούν να εξυπηρετήσουν τον στόλο των φρεγατών S για σχεδόν 10 χρόνια!
Τα ΗΑΕ απέσυραν τις φρεγάτες τους, ενώ είχαν προμηθευτεί πολύ μεγάλες ποσότητες ανταλλακτικών. Το Ελληνικό ενδιαφέρον εκδηλώθηκε πριν 3 χρόνια, όταν ο τότε Έλληνας ακόλουθος άμυνας ανακάλυψε τον «θησαυρό» και ενημέρωσε το ΠΝ. Μετά από τις απαραίτητες διαβουλεύσεις το μόνο που έμενε ήταν να εξασφαλιστεί η μεταφορά των κοντέινερ με τα ανταλλακτικά.
Επόμενος στόχος ο εκσυγχρονισμός των φρεγατών MEKO. Το εκτιμώμενο κόστος υπολογίζεται σε 400 εκατομμύρια ευρώ, που σε άλλες εποχές θα ήταν λογικό, αλλά σήμερα…
Η ηγεσία του ΠΝ ευελπιστεί ότι μόλις ομαλοποιηθούν οι συνθήκες στην οικονομία, το ζήτημα θα εξεταστεί σοβαρά, καθώς μαζί με την πλήρη επαναφορά των φρεγατών S σε υψηλές διαθεσιμότητες, την ένταξη όλων των νέων υποβρυχίων στον Στόλο και την ενεργοποίηση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας (P-3 Orion), οι ισορροπίες στο Αιγαίο θα είναι υπέρ της Ελλάδας.
Με πληροφορίες από το onalert.gr
Η συμφωνία κλείστηκε μετά από τις επαφές που είχε πριν από μερικούς μήνες ο Α/ΓΕΝ Βαγγέλης Αποστολάκης. Σε περίπου 15 ημέρες θα ακολουθήσει και το δεύτερο φορτίο. Σύμφωνα με εκτιμήσεις επιτελών του ΠΝ που χειρίστηκαν την υπόθεση, τα ανταλλακτικά μπορούν να εξυπηρετήσουν τον στόλο των φρεγατών S για σχεδόν 10 χρόνια!
Τα ΗΑΕ απέσυραν τις φρεγάτες τους, ενώ είχαν προμηθευτεί πολύ μεγάλες ποσότητες ανταλλακτικών. Το Ελληνικό ενδιαφέρον εκδηλώθηκε πριν 3 χρόνια, όταν ο τότε Έλληνας ακόλουθος άμυνας ανακάλυψε τον «θησαυρό» και ενημέρωσε το ΠΝ. Μετά από τις απαραίτητες διαβουλεύσεις το μόνο που έμενε ήταν να εξασφαλιστεί η μεταφορά των κοντέινερ με τα ανταλλακτικά.
Επόμενος στόχος ο εκσυγχρονισμός των φρεγατών MEKO. Το εκτιμώμενο κόστος υπολογίζεται σε 400 εκατομμύρια ευρώ, που σε άλλες εποχές θα ήταν λογικό, αλλά σήμερα…
Η ηγεσία του ΠΝ ευελπιστεί ότι μόλις ομαλοποιηθούν οι συνθήκες στην οικονομία, το ζήτημα θα εξεταστεί σοβαρά, καθώς μαζί με την πλήρη επαναφορά των φρεγατών S σε υψηλές διαθεσιμότητες, την ένταξη όλων των νέων υποβρυχίων στον Στόλο και την ενεργοποίηση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας (P-3 Orion), οι ισορροπίες στο Αιγαίο θα είναι υπέρ της Ελλάδας.
Με πληροφορίες από το onalert.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου