Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Πάνω από 100.000 καταθέσεις πινακίδων και φέτος. Πάνω από 1 δισ. ευρώ η συνολική ζημιά για το κράτος!

Μειώνονται τα έσοδα του Ελληνικού κράτους κάθε χρόνο από τα τέλη κυκλοφορίας, καθώς οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που καταθέτουν τις πινακίδες για να μην πληρώσουν τα δυσβάσταχτα τέλη κυκλοφορίας είναι πολύ περισσότεροι από αυτούς που προχωρούν σε άρση ακινησίας του οχήματός τους.

Συγκεκριμένα, μέχρι σήμερα το 85% των φορολογουμένων έχει καταβάλλει τα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 και ήδη ο στόχος για έσοδα 1 δισ. ευρώ έχει επιτευχθεί. Το εναπομείναν 15% θα πρέπει να προσέλθει αύριο για να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας. Σύμφωνα με πηγές του Υπουργείου Οικονομικών εάν δεν υπάρξουν προβλήματα στην ηλεκτρονική υποστήριξη των πληρωμών δεν θα δοθεί παράταση στη διαδικασία. Η κατάσταση θα αξιολογηθεί το πρωί της 31ης Δεκεμβρίου προκειμένου να ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών η κατάθεση των πινακίδων και η ακινησία των οχημάτων για να μην καταβληθούν τέλη κυκλοφορίας και φόροι για το 2016 έχει γίνει από περίπου 107.000 ιδιοκτήτες.

Το φαινόμενο της κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας των αυτοκινήτων έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις από το 2009, όταν επινοήθηκε η βάναυση φορολογία τους με πρόσχημα τον δήθεν πολυτελή βίο. Ο σκοπός ήταν βέβαια η άμεση εύρεση επιπλέον χρημάτων για να πληρωθούν οι δανειστές και δήθεν εταίροι της Ελλάδας.

Κάθε χρόνο για χιλιάδες οχήματα γίνεται κατάθεση πινακίδων, αλλά και για χιλιάδες γίνεται επιστροφή τους. Η διαφορά είναι πάντα υπέρ αυτών που τις καταθέτουν.

Έτσι, σύμφωνα με αυτά που έχουν γίνει γνωστά και με μια μικρή στρογγυλοποίηση για να μην κουράζουν οι αριθμοί, τα τελευταία χρόνια η διαφορά αυτών που κατέθεσαν τις πινακίδες σε σχέση με αυτούς που τις πήραν πίσω και χρησιμοποίησαν το αυτοκίνητό τους ήταν:

2009 λιγότερα 57.000 αυτοκίνητα
2010 λιγότερα 134.000 αυτοκίνητα
2011 λιγότερα 121.000 αυτοκίνητα
2012 λιγότερα 180.000 αυτοκίνητα
2013 λιγότερα 172.000 αυτοκίνητα
2014 λιγότερα 130.000 αυτοκίνητα
2015 λιγότερα 110.000 αυτοκίνητα

Δηλαδή περισσότερα από 900.000 αυτοκίνητα σταμάτησαν να κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους, κυρίως εξαιτίας της υψηλής και άδικης φορολογίας τους.

Αν το Ελληνικό δημόσιο μείωνε τα τέλη κυκλοφορίας και δεν θεωρούσε το αυτοκίνητο είδος πολυτελείας, τότε 900.000 αυτοκίνητα θα πλήρωναν τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, θα έκαναν σέρβις, θα κατανάλωναν βενζίνη και θα βοηθούσαν στην κυκλοφορία του χρήματος.
Έτσι, το Ελληνικό κράτος θα κέρδιζε τουλάχιστον 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο από την κατανάλωση.
Αυτά όμως είναι πολύ δύσκολο να τα σκεφτούν οι «εγκέφαλοι» που μας διοικούν.
Προτιμούν να αυξάνουν τους φόρους και να εισπράττουν περισσότερα από λιγότερους, αντί να μειώνουν τους φόρους και να εισπράττουν λιγότερα από περισσότερους και συνολικά πολύ περισσότερα…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου