Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

Η Οδύσσεια μιας κατσαρόλας

Το κείμενο που ακολουθεί, δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας, αλλά σημερινό γεγονός!


Σήμερα το μεσημέρι, πήγα σε γνωστό σουπερμάρκετ μεγάλης πανελλαδικής αλυσίδας για κάποια απαραίτητα ψώνια. Φτάνω στο ταμείο, όπου θα πλήρωνα με μετρητά καθώς το ποσό ήταν σχετικά μικρό. Η κυρία στο ταμείο με ρώτησε, εάν μαζεύω κουπόνια για τις κατσαρόλες.

Πράγματι, μαζεύω κουπόνια και έχω αγοράσει τις 2 από τις 5 κατσαρόλες που βρίσκονται στην προσφορά του σουπερμάρκετ και ήθελα ακόμη 2, τις μικρότερες, οι οποίες εδώ και αρκετές εβδομάδες δεν ήταν διαθέσιμες.

Πριν δώσω τα χρήματα στην κυρία που βρισκόταν στο ταμείο, μου λέει ότι η μικρότερη κατσαρόλα είναι διαθέσιμη. Χαρούμενος, της λέω πως διαθέτω τα απαραίτητα κουπόνια και πως την θέλω.

Τότε άρχισε η Οδύσσεια της κατσαρόλας.

Ξέρετε, μου λέει ευγενικά, εδώ και λίγες ημέρες, έχουν έρθει καινούριες οδηγίες για την αγορά της κατσαρόλας. Απορημένος, περιμένω περισσότερες εξηγήσεις.

Μου λέει λοιπόν η ευγενέστατη κυρία, πως για να προμηθευτώ την κατσαρόλα που βρίσκεται στην προσφορά με τα κουπόνια και θα κοστίσει μόνο 14,95 ευρώ, θα πρέπει να βγω έξω από το σουπερμάρκετ, να τηλεφωνήσω στο κατάστημα, όπου αυτή την ώρα θα μου απαντήσει η ίδια, θα μου ζητήσει τα στοιχεία μου για να συμπληρώσει μία φόρμα, θα μου σταλεί μετά ένα μήνυμα στο κινητό μου τηλέφωνο με την ώρα που θα μπορώ να παραλάβω την κατσαρόλα και τότε θα πρέπει να έρθω και πάλι στο κατάστημα, ενώ ήδη θα βρίσκομαι απ’ έξω και θα τηλεφωνώ, θα πληρώσω μόνο με κάρτα, ενώ τώρα που μου μιλάει στέκομαι μπροστά το ταμείο και πληρώνω με μετρητά για τα απαραίτητα ψώνια που μόλις έκανα και μετά θα μου φέρει την κατσαρόλα έξω από το κατάστημα!

Περιττό να σας πω, πως ακόμη γελάω! Δεν γελάω με την ευγενέστατη υπάλληλο του σουπερμάρκετ, δεν γελάω με την προϊσταμένη του υποκαταστήματος, δεν γελάω με την κεντρική διοίκηση του σουπερμάρκετ. Γελάω με τον βλαμμένο στην κυβέρνηση, γιατί μόνο βλαμμένος μπορεί να είναι, που σκέφτηκε και διέταξε, την παραπάνω διαδικασία!

Μα, ήδη βρίσκομαι μέσα στο σουπερμάρκετ, ήδη πραγματοποιώ κάποιες αγορές μέσα στο σουπερμάρκετ, πληρώνω με μετρητά και βλέπω ότι συμπλήρωσα τα κουπόνια για την προσφορά και η προσφορά είναι διαθέσιμη. Γιατί να μην μπορώ να πάρω στα χέρια μου και την προσφορά και να πληρώσω συνολικά με μετρητά;

Ο βλαμμένος που ασκεί κυβερνητικό έργο, που ασκεί εξουσία, σκέφτηκε και αποφάσισε, ότι πρέπει να βγω έξω από το σουπερμάρκετ, να τηλεφωνήσω, να κλείσω ραντεβού παραλαβής, να πληρώσω μόνο με κάρτα μέσα στο σουπερμάρκετ και να παραλάβω έξω από το σουπερμάρκετ την κατσαρόλα.

Εάν αγαπητοί μου αναγνώστες το γεγονός που μόλις σας περιέγραψα και έζησα, δεν αποτελεί την κορυφή της βλακείας που βγήκε από τον βλαμμένο εγκέφαλο ενός κυβερνητικού γραφειοκράτη, τότε τι αποτελεί; Τρόπο προστασίας από τον κορωνοϊό;

Αναπαραγωγή του άρθρου μπορεί να γίνει μόνο με ευδιάκριτη αναφορά στην πηγή CosmoStatus και χρήση live link



1 σχόλιο:

  1. Δεν είναι βλαμμένοι!!! Επίτηδες το κάνουν, και με έναν σμπάρο πετυχαίνουν πολλά, οικονομικά, πολιτικά ψυχολογικά, με τελικό στόχο την υποταγή, την εκμετάλευση, την φτωχοποίηση, κλπ.γιατί δεν το βλέπετε? Ακόμη πιστεύετε την δικαιολογία-προφαση για το καλό της υγείας μας! Μα αυτό δείχνει πόσο πολύ έχουμε παραδοθεί πιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή