Διθέσιο μαχητικό F-16 Block 52+ κατέπεσε στις 13:45, 22 μίλια βόρεια της Γαύδου. Η πτώση οφείλεται σε μηχανική βλάβη. Οι δύο χειριστές εγκατέλειψαν με επιτυχία και περισυλλέχθηκαν από ελικόπτερο ΑΒ-205.
Το F-16 Block 52+ είχε απογειωθεί από την 115 ΠΜ της Κρήτης και άνηκε στην 343 Μοίρα και συμμετείχε σε εκπαιδευτική αποστολή, αποτελώντας τριάδα μαχητικών.
Το αεροσκάφος ήταν ένα από τα νεότερα 60 που είχαν αγοραστεί το 1999. Όμως από το 2005 που ολοκληρώθηκε η παράδοσή τους, μέχρι σήμερα, η ΠΑ μετρά 5 απώλειες αεροσκαφών και ταυτόχρονα 4 νεκρούς πιλότους. Σίγουρα ένα όχι καλό «στατιστικό»…
Το πρώτο δυστύχημα έγινε στις 23-5-2006μετά από «συμπλοκή» με Τουρκικά, οπότε μαζί με το F-16C χάθηκε και ο Σμηναγός Κώστας Ηλιάκης.
Το δεύτερο δυστύχημα έγινε στις 5-112-2007 όταν ένα F-16C έπεσε 20 ν.μ. νότια του Αγίου Όρους, με αποτέλεσμα το θάνατο του χειριστή του.
Το τρίτο δυστύχημα έγινε στις 26-12-2010 όταν δύο αεροσκάφη (ένα μονοθέσιο και ένα διθέσιο) συγκρούστηκαν στον αέρα Ν.Δ. της νήσουν Χρυσή, νότια της Κρήτης με αποτέλεσμα το θάνατο 2 χειριστών.
Το τέταρτο ατύχημα συνέβη σήμερα 4-12-2014 και είχε ως αποτέλεσμα την πέμπτη απώλεια μαχητικού, αλλά ευτυχώς χωρίς θύματα.
Πλέον η δύναμη των F-16 C και D block 52+ συνίσταται από 37 μονοθέσια και 18 διθέσια αεροσκάφη.
Είναι άραγε αρκετά τα 55 υπερσύγχρονα F-16 ώστε να κρατηθούν σε απόσταση ασφαλείας οι ορδές των εξ’ ανατολών νατοϊκών μας συμμάχων;
Το F-16 Block 52+ είχε απογειωθεί από την 115 ΠΜ της Κρήτης και άνηκε στην 343 Μοίρα και συμμετείχε σε εκπαιδευτική αποστολή, αποτελώντας τριάδα μαχητικών.
Το αεροσκάφος ήταν ένα από τα νεότερα 60 που είχαν αγοραστεί το 1999. Όμως από το 2005 που ολοκληρώθηκε η παράδοσή τους, μέχρι σήμερα, η ΠΑ μετρά 5 απώλειες αεροσκαφών και ταυτόχρονα 4 νεκρούς πιλότους. Σίγουρα ένα όχι καλό «στατιστικό»…
Το πρώτο δυστύχημα έγινε στις 23-5-2006μετά από «συμπλοκή» με Τουρκικά, οπότε μαζί με το F-16C χάθηκε και ο Σμηναγός Κώστας Ηλιάκης.
Το δεύτερο δυστύχημα έγινε στις 5-112-2007 όταν ένα F-16C έπεσε 20 ν.μ. νότια του Αγίου Όρους, με αποτέλεσμα το θάνατο του χειριστή του.
Το τρίτο δυστύχημα έγινε στις 26-12-2010 όταν δύο αεροσκάφη (ένα μονοθέσιο και ένα διθέσιο) συγκρούστηκαν στον αέρα Ν.Δ. της νήσουν Χρυσή, νότια της Κρήτης με αποτέλεσμα το θάνατο 2 χειριστών.
Το τέταρτο ατύχημα συνέβη σήμερα 4-12-2014 και είχε ως αποτέλεσμα την πέμπτη απώλεια μαχητικού, αλλά ευτυχώς χωρίς θύματα.
Πλέον η δύναμη των F-16 C και D block 52+ συνίσταται από 37 μονοθέσια και 18 διθέσια αεροσκάφη.
Είναι άραγε αρκετά τα 55 υπερσύγχρονα F-16 ώστε να κρατηθούν σε απόσταση ασφαλείας οι ορδές των εξ’ ανατολών νατοϊκών μας συμμάχων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου