«Δεν θα επιτραπεί στον Τούρκο πρωθυπουργό Αχμέτ Νταβούτογλου να επισκεφθεί την Θράκη, ούτε αυτός ούτε τα μέλη της κυβέρνησής του που τον συνοδεύουν».
Αυτά δήλωσε στο defencenet.gr κορυφαίο στέλεχος του υπουργείου Εξωτερικών, ενώ συμπλήρωσε πως «έχουμε συμφωνήσει για την πραγματοποίηση του 3ου Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας των δύο χωρών την προσεχή Παρασκευή και Σάββατο, 5-6 Δεκεμβρίου και μέχρι εκεί. Αν η τουρκική κυβέρνηση επιμείνει τότε μπορεί να υπάρξει μέχρι και ματαίωση της συνάντησης, αλλά αυτό δεν θα ήταν προς όφελος κανενός και ειδικά της Άγκυρας».
Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση έχει θορυβηθεί από την Τουρκική προκλητικότητα σε Αιγαίο και Θράκη η οποία ακολούθησε την ανακοίνωση του Συμβουλίου Συνεργασίας και ενώ η σύγκλησή του απέβλεπε στην εκτόνωση της κρίσης που έχει δημιουργηθεί στην κυπριακή ΑΟΖ. Όμως επιβεβαιώθηκαν όλοι οι σώφρονες διπλωμάτες που υποστηρίζουν ότι «Όσο η Ελλάδα κάνει βήματα πίσω, τόσο η Τουρκία θα κάνει βήματα εμπρός σε βάρος μας».
Στριμωγμένος- για άλλη μία φορά-είναι ο υπουργός Εξωτερικών Ε. Βενιζέλος, εμπνευστής της σύγκλησης του Συμβουλίου Συνεργασίας, καθώς η Άγκυρα του απάντησε με ... ρηματική διακοίνωση στην οποία περιεχόταν η απαίτηση να ... περιοδεύσει στην Θράκη!
Στο υπουργείο Εξωτερικών έμπειροι διπλωμάτες δεν αποκλείουν ακόμα και ματαίωση του Συμβουλίου Συνεργασίας, μετά ην απόρριψη του τουρκικού αιτήματος.
Η τακτική κατάσταση στην Ανατολική πλευρά των συνόρων του Έβρου είναι άκρως επιβαρυμένη, με τον τουρκικό Στρατό να έχει ολοκληρώσει την ανάπτυξη γεφυρών και μέσων γεφύρωσης υδάτινων κωλυμάτων, σε μία προσπάθεια να πιεστεί για άλλη μια φορά η Ελληνική πλευρά να προβεί σε υποχωρήσεις.
Συνολικά έχουν αναπτυχθεί απόκτηση 52 αμφίβιες αυτοκινούμενες επιθετικές γέφυρες μεταφοράς βαρέων οχημάτων (μεταφερόμενο βάρος 70 τόνοι) τύπου SAMUR και 36 γεφυροφόρα άρματα τύπου LEGUAN κλάσης 70 τόνων, με άνοιγμα γέφυρας 24 μέτρα.
Επιπλέον η Τουρκία παρήγγειλε και παρέλαβε 40 συστήματα βαρέων ακτοδρόμων τύπου HGMS κλάσης 80 τόνων και μήκους 50 μέτρων, τα οποία χρησιμοποιούνται για την διέλευση οχημάτων από λασπώδη, ελώδη και λασπώδη εδάφη.
Τέλος, το πιο σημαντικό σύστημα που παρήγγειλε ο Τουρκικός στρατός για επιχειρήσεις διάβασης ποταμών, είναι η ανάπτυξη των 12 αμφίβιων προωθητών γαίων τύπου AZMIM, αποστολή των οποίων είναι, η διαμόρφωση του χώρου όπου θα πραγματοποιηθεί η διάβαση.
Αλήθεια, ποιον ποταμό έχουν σκοπό να διαβούν οι Τούρκοι;
Σίγουρα όχι τον Τίγρη ή τον Ευφράτη…
Με πληροφορίες από το defencenet.gr
Αυτά δήλωσε στο defencenet.gr κορυφαίο στέλεχος του υπουργείου Εξωτερικών, ενώ συμπλήρωσε πως «έχουμε συμφωνήσει για την πραγματοποίηση του 3ου Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας των δύο χωρών την προσεχή Παρασκευή και Σάββατο, 5-6 Δεκεμβρίου και μέχρι εκεί. Αν η τουρκική κυβέρνηση επιμείνει τότε μπορεί να υπάρξει μέχρι και ματαίωση της συνάντησης, αλλά αυτό δεν θα ήταν προς όφελος κανενός και ειδικά της Άγκυρας».
Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση έχει θορυβηθεί από την Τουρκική προκλητικότητα σε Αιγαίο και Θράκη η οποία ακολούθησε την ανακοίνωση του Συμβουλίου Συνεργασίας και ενώ η σύγκλησή του απέβλεπε στην εκτόνωση της κρίσης που έχει δημιουργηθεί στην κυπριακή ΑΟΖ. Όμως επιβεβαιώθηκαν όλοι οι σώφρονες διπλωμάτες που υποστηρίζουν ότι «Όσο η Ελλάδα κάνει βήματα πίσω, τόσο η Τουρκία θα κάνει βήματα εμπρός σε βάρος μας».
Στριμωγμένος- για άλλη μία φορά-είναι ο υπουργός Εξωτερικών Ε. Βενιζέλος, εμπνευστής της σύγκλησης του Συμβουλίου Συνεργασίας, καθώς η Άγκυρα του απάντησε με ... ρηματική διακοίνωση στην οποία περιεχόταν η απαίτηση να ... περιοδεύσει στην Θράκη!
Στο υπουργείο Εξωτερικών έμπειροι διπλωμάτες δεν αποκλείουν ακόμα και ματαίωση του Συμβουλίου Συνεργασίας, μετά ην απόρριψη του τουρκικού αιτήματος.
Η τακτική κατάσταση στην Ανατολική πλευρά των συνόρων του Έβρου είναι άκρως επιβαρυμένη, με τον τουρκικό Στρατό να έχει ολοκληρώσει την ανάπτυξη γεφυρών και μέσων γεφύρωσης υδάτινων κωλυμάτων, σε μία προσπάθεια να πιεστεί για άλλη μια φορά η Ελληνική πλευρά να προβεί σε υποχωρήσεις.
Συνολικά έχουν αναπτυχθεί απόκτηση 52 αμφίβιες αυτοκινούμενες επιθετικές γέφυρες μεταφοράς βαρέων οχημάτων (μεταφερόμενο βάρος 70 τόνοι) τύπου SAMUR και 36 γεφυροφόρα άρματα τύπου LEGUAN κλάσης 70 τόνων, με άνοιγμα γέφυρας 24 μέτρα.
Επιπλέον η Τουρκία παρήγγειλε και παρέλαβε 40 συστήματα βαρέων ακτοδρόμων τύπου HGMS κλάσης 80 τόνων και μήκους 50 μέτρων, τα οποία χρησιμοποιούνται για την διέλευση οχημάτων από λασπώδη, ελώδη και λασπώδη εδάφη.
Τέλος, το πιο σημαντικό σύστημα που παρήγγειλε ο Τουρκικός στρατός για επιχειρήσεις διάβασης ποταμών, είναι η ανάπτυξη των 12 αμφίβιων προωθητών γαίων τύπου AZMIM, αποστολή των οποίων είναι, η διαμόρφωση του χώρου όπου θα πραγματοποιηθεί η διάβαση.
Αλήθεια, ποιον ποταμό έχουν σκοπό να διαβούν οι Τούρκοι;
Σίγουρα όχι τον Τίγρη ή τον Ευφράτη…
Με πληροφορίες από το defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου